preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Iz povijesti škole...

Vela spila, terenska nastava iz povijesti; petaši, 2013. godina

(pogledaj album starih fotografija)

Plan i program

Nastavni plan i program za osnovnu školu

Vremenska prognoza

 

Zakoni i pravilnici

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




Tražilica

 

 

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 1972783
Ovaj mjesec: 6337
Ovaj tjedan: 1301
Danas: 157

-

Matematika
5. razred

6. razred

7. razred 8. razred

Nekoliko zanimljivih i korisnih linkova:

Zadaci s natjecanja

GeoGebrin portal

Riznica matematičkih apleta

Međunarodno skladište obrazovnih materijal

 E-ŠKOLA MATEMATIKE  (prijavi se kao gost)

Projekt šk. god 2011./12.

Tko: učenici 7c razreda i učitelji Jakica Favro i Zlata Ćurković

Što:  Kako koristim internet

Zašto: sigurnost na društvenim mrežama i općenito na internetu

Produkt: Obrada ankete i komentari  ili  Prezentacija

Kako: želite li pogledati kako je tekao cijeli projekt, kliknite na link

e-učionica i prijavite se kao gost. 

 

Školske godine 2010./11. po prvi put su učenici osmog razreda naše škole učili cjelinu Preslikavanje ravnie u ovoj e-učionici matematike. To je bio naš mali projekt kroz koji smo željeli vidjeti kako izgleda učenje isključivo uz pomoć IK tehnologije.
Pogledajte završne radove koji prezentiraju ISHOD PROJEKTA

MATEMATIKA SVUGDJE OKO NAS 

Matematika nije puko računanje, matematika je svugdje oko nas - pogledajte crtić Paja Patak u čudesnoj zemlji matematike


vijesti
Matematička večer
Ružica Žuvela / datum: 14. 5. 2014. 12:30

Dragi roditelji sedmaša,

pozivamo Vas na zabavno, poučno i neobično druženje, u ponedjeljak, 19. svibnja 2014. s početkom u 18,00 sati u učionici matematike.

U našem projektu nazvanom Matematička večer  roditelji i djeca zajedno će rješavati matematičke zadatke, a učenici sedmih razreda predstavit će Vam i analizu ankete Nasilje i mladi provedenu među učenicima naše škole. Nadamo se da ćete uspjeti pronaći vrijeme i odazvati se našem pozivu. Dajemo obećanje, zadaci neće biti teški smiley.

Voditeljice projekta: Zlata Ćurković, Jakica Favro i Ružica Žuvela


[OPŠIRNIJE]



Rezultati Klokana bez granica 2014.g
Nadira Halilović Peručić / datum: 6. 5. 2014. 12:22

Dana 5. svibnja 2014.g u večernjim satima  na stranicama HMD – a, objavljeno je 10% najuspješnijih  sudionika  ovogodišnjeg međunarodnog  matematičkog natjecanja Klokan bez granica. Od 111 učenika naše škole koji su pristupili natjecanju, njih 17 se našlo među 10% najboljih.

Ovogodišnja rekorderka je Iva Fabris, učenica 5. b razreda,  koja u kategoriji Ecolier (4. i 5. razred) dijeli 1. mjesto sa 100% učinkom i maksimalnim brojem bodova (120.00)!

Odličan je bio i višegodišnji sudionik Josip Ivančević, učenik 8.a razreda, koji s ukupnim zbrojem bodova 108.75 u kategoriji Cadet (8. r i  I. r. S.Š.),  dijeli 6. mjesto. Evo i ostalih najuspješnijih;

 U kategoriji Pčelice (2. r) najbolji su bili: Luka Batarilo (53.75 boda), Stipe Andrijić Klose (52.25), Mihael Matković (47.00), Grgur Biliš (44.75) i Marino Batarilo (43.75).

U kategoriji Ecolier (4. I 5. r) uz izvrsnu Ivu Fabris, uspješni su bili: Sara Fabris (108.00), Mate Slavić (102.00), Marija Pivac (98.75), Tea Šain (98.50), Roko Ivančević (95.75), Frano Filippi (95.50), Wanda Vigna (90.00) i Tea Lucin (88.00).

U kategoriji Benjamin (6. I 7. r), među 10% najboljih su Lucija Tolj (85.00) i Ivana Bilić (81.00).

Navedeni učenici  dobit će  prigodne nagrade i diplome na Svečanoj dodjeli priznanja u Gradskoj vijećnici na kraju školske godine.

Više o rezultatima na http://www.matematika.hr/index.php/klokan/2014/


[OPŠIRNIJE]



Klokan bez granica 2014.
Nadira Halilović Peručić / datum: 12. 3. 2014. 12:12

Zbog državnog natjecanja iz informatike, promijenjen je datum održavanja međunarodnog matematičkog natjecanja Klokan bez granica. Natjecanje će, umjesto 20. ožujka 2014. g , biti održano 27. ožujka 2014. godine, s početkom u 12 sati i 30 minuta. 

Našu školu predstavljat će 111 učenika u pet kategorija. Ove godine najbrojniji su Ecolieri, učenici  4. i 5. r (42), zatim Pčelice – 2. r (36), Leptirići – 3.r (18), Benjamini – 6. i 7. r (13) te Cadeti  - 8.r (2). Kao i obično, 10% najuspješnijih bit će pohvaljeno i nagrađeno.

Primjere zadataka s prošlih natjecanja možete pogledati u knjizi „Matematičko natjecanje Klokan bez granica 2009 – 2011“ ili na stranicama HMD- a (http://www.matematika.hr/index.php/klokan/)

Svim natjecateljima želimo puno uspjeha. 


[OPŠIRNIJE]



Naši najbolji matematički klokani
Ivica Fabris / datum: 17. 5. 2012. 19:52

Stigli su rezultati  Međunarodnog matematičkog  natjecanja „Klokan bez granica“ na kojem je u  5 kategorija sudjelovalo skoro sto naših učenika od 2. do 8. razreda.

Najbolje  rezultate  postigli su:

  • Frano Filippi, učenik 3.b razreda koji dijeli 1. mjesto u državi s maksimalnim rezultatom od 60 bodova u svojoj kategoriji LEPTIRIĆA (3. razred).
  • Sara Fabris, učenica 3. b  razreda dijeli odlično 4. mjesto u istoj kategoriji sa osvojenih 56 bodova.
  • Josip Ivančević, učenik 6.a  razreda dijeli 13. mjesto u državi u kategoriji BENJAMIN (6. i 7. razred) sa osvojenih 103,50 bodova (max. kategorije=120, 00 bdv)
  • Ena Seretinek, učenica 2.b razreda dijeli 18. mjesto u državi u kategoriji PČELICE (2. razred)  sa postignutih 45 bodova (max. = 60).
  • Petar Šain, učenik 4.a razreda, dijeli 19. mjesto u državi u kategoriji  ECOLIER (4. i 5. razred) s postignutih 99,75 bdv (max =120) . Treba napomenuti kako je u ovoj kategoriji bilo najviše natjecatelja, a  Petrov rezultat je u  prvoj petini svih objavljenih rezultata.

Svi učenici koji su na ovom natjecanju osvojili rezultat  među 10% najboljih u državi bit će nagrađeni simboličkim nagradama, ali i priznanjem škole. Čestitamo našim najuspješnijim matematičkim klokanima!


[OPŠIRNIJE]



KLOKAN BEZ GRANICA
Zlata Ćurković / datum: 23. 1. 2012. 13:33

I ove godine održat će se međunarodno natjecanje "Klokan bez granica"

15. ožujka 2012. s početkom u 12 sati i 30 minuta.

  • Učenici se dijele po kategorijama prema uzrastu:

PČELICA      – II  razred osnovne škole  - P

LEPTIRIĆI    – III  razred osnovne škole  - L

ECOLIERS       – IV i V razred osnovne škole  - E

BENJAMINS    – VI i VIIrazred osnovne škole  - B

CADETS          – VIII razred osnovne i I razred srednje škole ) - C

Detaljnije obavijest i zadatke s natjecanja iz prethodnih godina možete naći

OVDJE

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


Zanimljivosti za sve
Pi dan (π dan)  se obilježava svakog 14. ožujka, jer ako pišemo datum u obliku m.dd tada je to najjednostavnija aproksimacija broja π: 3.14.

Zanimljivo je da je baš na Pi dan rođen, 14.03.1979. rođen jedan od najvećih umova Albert Einstein.

Trenutak u toku Pi dana koji je posebno značajan je u 1 sat i 59 minuta (ili ujutro ili popodne) jer tada broj izgleda ovako: 3.14 1 59 što je približno broju Pi u 5 znamenki.

Ipak, igrajući se brojkama dolazimo do najboljeg dana koji objašnjava broj Pi, a to je ožujak 14., 1592.g. u 6 sati i 53 minute i 59 sekundi (3,14159265359...), odnosno to bi mogao biti i jedan dan u budućnosti koji glasi: 3141.g. mjesec svibanj, dan 9. 2 sata 6 minuta 53 sekunde 59 stotinki sekunde.

Ovaj dan potaknuo je mnoge ljude na matematička druženja, tako čak postoji i Klub prijatelja broja u Austiji za koji je uvjet učlanjenja poznavanje broja Pi napamet do stote decimale. Neke je potaknuo da naprave zabavne aplikacije, kao što je npr. ona koja određuje nalazi li se vaš datum rođenja u broju Pi, isprobajte! U brojnim školama organiziraju se natjecanja u učenju decimala broja Pi napamet, a sada već postoji i cijeli niz pjesama posvećenih upravo tom danu. Donosimo vam rad matematičke grupe srednje škole u Vancouveru, a brojne druge obrade možete pronaći na YouTube-u.

 


Klikom na sliku pročitajte članak o podrijetlu brojeva, s posebnim naglaskom na glagoljske brojeve.

 


Kako je to moguće da je 64 = 65? Kliknite i doznajte!

 


Evo dva zanimljiva videa, prvi je matematički, a drugi statistički:

      

        

preskoči na navigaciju