2012-03-06 08:38:46

Ucimo govoriti i raspravljati - Debata u 7.c

Racunalne igrice su korisne. Jesu li ili nisu?

Pitali smo se danas u 7c na satu hrvatskoga jezika. Podijelili smo se u dvije skupine slucajnim odabirom i debatirali na tu temu.
Ovo nije nas prvi susret s raspravom kao nacinom ucenja, ali smo prvi put samostalno debatirali prema pravilima Howard Gardner debate koja se koristi u svim debatnim klubovima u skolama. Pravila mozete naci na internetu, vrlo su jednostavna. Vazno je dobro se pripremiti i pronaci sto vise cinjenica, grupirati argumente prema vaznosti i skupiti malo hrabrosti. Afirmacijska skupina tvrdila je da su racunalne igrice korisne za razvoj umnih sposobnosti i da su zabavne za ucenje te ih treba koristiti. Negacijska skupina tvrdila je da ugrozavaju tjelesni razvoj i da nisu dobre za socijalizaciju, a odrasli bi trebali brinuti o zdravlju djece. Presuda je bila vrlo teska jer su obje skupine bile uvjerljive, no glasovi su ipak otisli afirmacijskoj skupini jer su imali vise argumenata i bolje su ih iznijeli. Bili su bolji i uvjerljiviji govornici. Na kraju su svi glasali prema svom uvjerenju i pismeno obrazlozili svoj stav. Vecina ucenika u razredu je zakljucila da su igrice korisne.

A sto vi mislite?


Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula