« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Pravo je zadovoljstvo pratiti kako učenici 4.b rade u grupama i diskutiraju pitanja nakon čitanja lektire Čarobnjak iz Oza. Važno je razvijati vještine razgovora, zauzeti se za svoje mišljenje, znati objasniti i znati saslušati druge, podjednako važno kao puno čitati i pisati. Treba učiti i kako razgovarati. :)
Moja četiri mušketira vodilia su junački našu školsku priredbu, a za tu ulogu javili su se dobrovoljno! Bravo!
Gordana Curać Depolo
Zavrsila je akcija "Za tisuću radosti" koja se provodi po školama na području cijele Hrvatske s ciljem da se razvesele najsiromašnije naše obitelji.
Hvala svima koji su sudjelovali sa svojim skromnim darom, posebno hvala djeci koja uvijek radosno i velikodušno sudjeluju. Sakupljen je 392,51 euro od narukvica. Vjerujem da ćemo ovim našim darom nekome izmamiti osmjeh na lice za Božić. 🙏
Sestra Bernardica
U sklopu nastave matematike za učenike šestih razreda održana je radionica pod nazivom "Financijska pismenost: Štednja i upravljanje financijama". Ova zanimljiva i edukativna radionica organizirana je u suradnji s PBZ bankom, a vodila ju je Sandra Antunović, voditeljica poslovnice PBZ banke.
Cilj radionice bio je upoznati učenike s osnovnim pojmovima financijske pismenosti, poput štednje, planiranja troškova i odgovornog upravljanja novcem. Kroz praktične primjere i interaktivne zadatke, učenici su imali priliku naučiti kako pametno raspolagati svojim džeparcem te zašto je važno postaviti financijske ciljeve.
Gđa. Antunović učenicima je približila svijet financija na zanimljiv i razumljiv način, potaknuvši ih da razmišljaju o štednji i odgovornom trošenju od najranije dobi. Ova radionica bila je korak naprijed u razvijanju financijske pismenosti kod učenika te pokazatelj važnosti edukacije o financijama već u osnovnoškolskoj dobi.
Kao i svake godine, u ovo ludo božićno vrijeme održao se poznati Božićni sajam. Svi razredi od prvog do četvrtog su sudjelovali sa svojim uradcima i stvarima za koje su mislili da će dobro doći nekome drugome, tko ih, naravno, kupi. I ove smo godine na štandovima mogli vidjeti maštovite božićne ukrase, igračke i kolače. No, prije svega bio bi red da vidimo jesu li i sudionici uživali u ovom sajmu.
Vinko Botica, 2.b: Na ovom božićnom sajmu mi je super jer možemo kupiti sve i svašta. Svi su štandovi bili odlični, ali mislim da je naš ipak bio najbolji od svih. Ja sam također pridonio našem štandu jer sam donio autiće i razne društvene igre.
Mario Novaković 4.a: Na ovom sajmu mi se najviše sviđaju naše jaslice, koje smo sami napravili, jer su posebne, niko nema takve. Sviđa mi se to što se svi družimo i zabavljamo. Za sada sam kupio ukrase za sobu, a donio sam dva stripa i karte.
Dinko Fabris 6.b
Božena Aščić: Sajam je lijep, kao i uvijek, a i vrijeme je ove godine lijepo. Najljepši su mi stolovi od 3.a i od 2.a. Najdraže što sam kupila je zvončić iz 3.a. Najviše me dojmilo koliko su sva djeca sretna.
Ivana Farac: Na sajmu je odlično, ne mogu se odlučiti što je najbolje. Sve što su razredi pripremili je lijepo. Djeca su tako vrijedna i maštovita!
Ivana Poljak: Super je na sajmu. Svi su razredi super i odlično su se pripremili. Najvrjednije je to što se svi okupe, trude se, prodaju i druže..
Katarina Skeleta: Sva djeca sudjeluju i to mi se baš sviđa. Najljepši mi je stol od 2.a. Kupila sam lijepog Djeda Božičnjaka.
Irena Čibarić: I meni je najlijepši stol je od 2.a, ali i sve ostalo je tako lijepo na sajmu. Dojmilo me veselje djece. Kupila sam odlične kolače i bruštulane mindole.
Edita Vilović: Ima puno ljudi i djeca su se potrudila. Svi stolovi su mi lijepi na svoj način. Ima svega. Sve mi je lijepo što sam kupila. Drago mi je što su djeca kreativna.
Renata Curać: Sve je lijepo na sajmu, lijepa je atmosfera i ugodna muzika. Najljepši mi je stol od 3.a. Kupila sam dosta toga, a posebno mi je lijep jedan sviječnjak.
Suzana Ilišković: Najviše me dojmilo kako su svi dobro organizirani. Najljepša mi je hrana. Kupila sam arancine. Stol s jaslicama od 4.a mi je najzanimljiviji.
Sandra Arnold: Jako mi se sviđa mjesto (ovo je prvi put da je sajam ispred škole). Stol od 2.b mi je najljepši. Kupila sam lijepi aranžman. Uživam gledati kako se djeca vesele.
Saša Krkeljaš: Sve mi je lijepo na sajmu, ali je stol od 1.a najljepši! Kupio sam ukrasnu vrećicu koju su izradili prvaši i kolač u boci. Drago mi je gledati veselje djece.
Lora Pranjić i Matea Aščić, 5.b
Olga Radovanović Bjondo: Sajam mi je super ideja. Ja sam išla u ovu školu, ali tad nismo imali sajam. Najdraži mi je stol 1.b jer sam i ja sudjelovala, izrađivala sam svječnjake, odlični su.
Nikola Amadeo: Odlično mi je na sajmu, sudjeluje puno djece, svi su veseli, to je super. Išao sam u ovu školu i ne sjećam se jesam li imao ovakav sajam i prodaju, mislim da je bilo drukčije. Najdraži mi je stol od moje mame, to je 2.b.
Maxim Noah Vučković 6.b
Ankica Tomić: Sajam je odličan i zabavan. Baš mi se sviđa muzika. Na sajmu sam kupila dvije stvari koje su mi se jako svidjele. Žalim što nije bilo ovakvih sajmova kad sam ja bila mala. Na sajmu ništa ne bi promijenila.
Ksenija Curać: Jako je lijep sajam. Kupila sam svašta nešto maštovito i kreativno. Nažalost, kad sam ja bila mala nije bilo ovakvih sajmova. Želila bi da sajam ostane kakav je i sad.
Hrvoje Sansović, 3.b: Sajam je dobar. Ima puno kreativnih stvari. Kupio sam jednu igračku koja mi se posebno svidjela. Ne bi ništa mijenjao, sajam mi se baš sviđa.
Dino Šain, 3.b: Sajam je odličan. Vidio sam dobre i cool radove i stvari, a ono što mi se najviše svidjelo sam kupio. Volio bih i da neki štandovi snize cijene.
Vito Ilišković, 3.a: Sajam mi se jako sviđa. Malo sam ogladnio pa sam kupio krafne i popio sam sok. Volio bih da se sajam održava na rotondi.
Špiro Brčić, 2.b: Sajam je dobar. Ima puno zanimljivih igračaka. Kupio sam dva autića. Promijenio bih da ima više igračaka.
Petar Arnold, 2.b: Sajam je odličan. Ima puno igračaka i sviđa mi se muzika. Jako su mi se svidjeli jedan strip i jedna lopta koje sam i kupio. Volio bih da se na sajam doda još malo igračaka i stvari za djecu.
Mirela Tolj: Sajam je jako dobar i veseo je ugođaj. Kupila sam igračke za moje dvije male djevojčice. Kad sam bila mala nije bilo sajmova. Vljela bih samo da imamo malo veće stolove za prodaju.
Marin Tulić, 2.a: Sviđa mi se što na sajmu mogu kupovati jeftino. Kupio sam tri stvari koje su mi se svidjele. Sajam je dobar, nemam ideju što bi se moglo promijeniti na sajmu.
Vesna Botica: Sajam je odličan, za pet! Jako mi se svidio štand drugog a razreda pa sam tu kupila najviše stvari. Tužna sam što nije bilo sajma kad sam ja bila dijete. Sve je odlično, ništa ne bi promijenila.
Kristijan Filipović, 2.a: Dosta mi se sviđa sajam. Ima svega pomalo. Kupio sam jedan bor i jaslice izrađene od drva. Želio bi da sajam bude na zatvorenom, jer je tu hladno.
Duje Bissako, 2.a: Da, sajam mi se svidio. Kupio sam jednu igračku koja mi se posebno svidjela. Ništa ne bi promijenio, sve mi se sviđa, lijepo je.
Zvonimir Skorin, 6.a
U našoj školi 7. prosinca tradicionalno je održana nezaboravna Večer matematike, organizirana u suradnji s Hrvatskim matematičkim društvom (HMD). Događaj je okupio učenike od 5. do 8. razreda i njihove roditelje, stvarajući jedinstvenu priliku za zajedničko učenje, zabavu i istraživanje čarobnog svijeta matematike.
Sudionici su uživali u brojnim zabavnim matematičkim radionicama, gdje su imali priliku rješavati izazovne zadatke i istraživati logičke probleme. Poseban interes izazvale su matematičke društvene igre, koje su na kreativan i interaktivan način potaknule timski rad i natjecateljski duh.
No, Večer matematike donijela je i dozu kreativnosti – učenici su se okušali u šivanju matematičkih uzoraka, spajajući preciznost i estetiku u zanimljive geometrijske motive.
Ova večer bila je više od učenja – bila je to prilika za povezivanje, suradnju i otkrivanje koliko matematika može biti zabavna i inspirativna. Zahvaljujemo svim učenicima, roditeljima i nastavnicima na sudjelovanju i doprinosu! S nestrpljenjem iščekujemo iduće matematičke pustolovine.
Pogledajte fotogaleriju!
Dobro jutro, danas je Sveta Luca pa ste sigurno jutros, po lipome običaju, povirili u svoje bičve. Prigoda je da se prisjetimo članka o svetoj Luci, jedne Lucije, sada već naše kolegice. Svima želimo lipe darove, danas posijte pšenicu, a imenjacima svete Luce sretan imendan!
Jesmo li zaboravili svetu Lucu?
S obzirom da se i ja sama zovem Lucija malo sam razmišljala što znači moje ime i kako se nekad slavila sveta Luca. Pitam se nestaju li polako neki stari običaji.
Sveta Lucija se slavi 13. prosinca, običaj je da se posije pšenica, a postoji i poslovica: Sveta Luca drvarica, dvanaest dana do Božića, a u još starije vrijeme se govorilo: Sveta Luca drvarica, trinaest dana do Božića, jer se brojio i današnji dan.
Istražujući po brojnim starim knjigama otkrila sam da ime Lucija dolazi od riječi lux što znači svjetlost, sjaj, jasnoću. To znači da su mi imenjakinje i Svjetlana i Jasna.
Prema legendi ona je bila mučenica koju su oslijepili, pa se prikazivala s očima na tanjuru i zato je prozvana zaštitnicom vida.
Kao što u sjevernim dijelovima Hrvatske djecu dariva sv. Nikola, tako se kod nas na jugu najviše slavi sveta Lucija.
U gradu Korčuli je djecu je od starine uvijek darivala sv. Luca, dok je u Račišću to radio sveti Nikola, zaštitnik pomoraca. Nikolašima u Korčuli je isto darove donosila sv. Luca, a da sveti Nikola ne bi stajao besposlen ponekad bi mu se pod kipom ostavljalo pismo koje je on trebao ponijeti svetoj Luci.
Sve počinje dan prije, dvanaestog prosinca. Djeca tad radosno stavljaju svoje bičve na kvake, prozore, ormare.. Počinju se raspitivati o svetoj Luci. Zanima ih njezin život, ali najviše od svega kome nosi darove, pa govore roditeljima: „Bi sam dobar cilu godinu, reci joj!“ Ujutro ranom zorom otrče do bičava, opipaju ih pa se razvesele. Darovi su nekad bili puno skromniji nego danas, malo voća i slatkiša… Ali sveta Luca je bila važnija čak i od rođendana. Osim u Korčuli sveta Luca se slavi i u Žrnovu, ali na malo drugačiji način. Tamo se večer prije okupe koledari, pa zajedno pjevaju u svakoj kući u kojoj živi neka Lucija. Dobiju slatkiša i najedu se domaćih prikala.
Svetu Lucu su stari nazivali blagdanom korčulanske djece. Pa i ja, dandanas, iako imam četrnaest godina uredno stavim čizmicu iznad kreveta kao malo dijete. Sveta Luca je od davnih vremena važan blagdan u Korčuli i želim da tako i ostane.
Evo, ja sam malo istraživala, a što vi znate o svome imenu? (Lucija Botica 8.b)
U sklopu projekta “Učim, mislim, imam stav, govorim” učenici osmih razreda, pod vodstvom nastavnice Sonje Tomelić u suradnji sa stručnom suradnicom Darijom Janković, održali su javnu prezentaciju.
Učenici su i ove godine povodom obilježavanja mjeseca borbe protiv ovisnosti sudjelovali u parlaonici, ali su se osvrnuli na nešto drugačiju ovisnost. Raspravljali su o utjecaju videoigrica na akademski uspjeh i društveni život.
Možemo ih samo pohvaliti u iznošenju mišljenja i argumenata i na trudu koji su uložili u ovom polugodištu.
Sonja Tomelić
U kategoriji MikroDabar za učenike 1. i 2. razreda iz naše škole sudjelovali su samo drugaši. Učenik 2. b razreda Marino Bonifačić s osvojenih 9 je među 10% najuspješnijih učenika u Republici Hrvatskoj. Bravo za Marina i sve naše najmlađe natjecatelje.
U kategoriji MiliDabar za učenike 3. i 4. razreda među 10 % najboljih našla su se 4 učenika naše škole, a to su Franka Kovačević (9,73 boda) i Leo Šurković Davis (9,48) iz 4.b, Martin Botica (8,75) i Kiara Mozara (8,45) iz 4.a i Jadran Jeričević (8,45) iz 3. razreda područne škole Lumbarda.
U kategoriji KiloDabar (učenici 5. i 6. razreda) među najboljim su 4 šestaša naše škole. Petra Martinović (9,93), Matilda Fabris (9,67) i Iva Suhor (9,60) iz 6.c i Toni Veić (9,33) iz 6.b razreda.
U kategoriji MegaDabar za učenike 7. i 8. razreda posebno smo ponosni na rezultat Tonija Bonifačića učenika 8.c razreda koji je osvojio 11,5 od mogućih 12 bodova. Osim njega među pohvaljenima su i Ana Milina (8,98) i Lucija Šain (8,52) iz 7.a i Frančeska Šestanović (7,85) iz 7.c razreda.
Ponosni smo i od srca čestitamo svim naših učenicima koji su prihvatili izazov neovisno o broju bodova koji su ostvarili.
Upoznali smo se s različitim vrstama jabuka, kušali ih, radili štrudle i kompot. Čitali pjesmu o jabuci i istraživali poslovice o njima, nakon čega su se učenici i sami okušali u pisanju akrostiha o jabuci!
Slikanjem, pisanjem i bojanjem upoznali smo se i prisjetili još jednom zašto jabuku zovu kraljicom voća!
Učiteljice Meri Jelušić i Valnea Radovanović
Dan Mediterana su trećaši naše škole obilježili upoznajući korčulansku brodogradnju u organizaciji Centra za kulturu.
Unija za Mediteran, organizacija 42 zemlje među kojima je i Hrvatska, obilježava "Međunarodni dan Mediterana" kako bi ojačala mediteranski identitet te suradnju država koje izlaze na Sredozemno more.
U razdoblju od 4.do 9.studenog u Berlinu sam pohađala tečaj ChatGPT and Basic AI Tools u organizaciji Europass Teacher Academy. Naučila sam kako koristiti nove digitalne alate za planiranje i provedbu nastave te razmijenila iskustva s kolegama.
Uz predavanja su nam ponuđene i brojne kulturološke aktivnosti poput posjeta Futurium muzeju te obilazak Berlina u pratnji vodiča. Berlin je izuzetno zanimljiv i dinamičan grad u koji se svakako treba vratiti, a tečaj u Europass Teacher Academy vrlo zanimljiv i poučan te pruža brojne alate i materijale koji potiču suradničko učenje, aktivno uključivanje učenika u rad a olakšavaju i međupredmetnu suradnju.
U sklopu velikog školskog projekta o Marku Polu. 5.a razred je sa svojim nastavnicama engleskog i njemačkog jezika posjetio Marko Polo centar.
Oduševljeni stručnošću i znanjem kustosa koji nas je proveo kroz muzej, gospodina Vicka Marelića, udahnuli smo duh prošlih vremena, sa zanimanjem slušali i puno toga naučili. Radujemo se daljnjem istraživanju.
Ninoslava Lagundžija i Tea Protić
Naša škola već niz godina sudjeluje na međunarodnom natjecanje Dabar.
To je natjecanje koje promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti.
Osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja.
Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga “Suradnici u učenju” uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Ove godine u izazovu Dabar u Republici Hrvatskoj sudjelovalo je 51220 učenika od čega je više od 100 učenika naše škole.
Čestitamo svim sudionicima i s nestrpljenjem očekujemo rezultate.
Klikni na opširnije za fotografije s natjecanja.
U okviru Erasmus+ KA210 projekta “Nature in The Eye of a Digital World”, naša škola surađuje s partnerskim školama iz Latvije, Portugala i Švedske. Ravnateljica Maja Farac, psihologinja Darija Janković i nastavnica matematike Ivana Fazinić sudjelovale su u prvom susretu koji se održao od 12. do 15. studenog u malom gradiću Cinfães, na sjeveru Portugala. Na ovom događaju prisustvovalo je desetak nastavnika iz partnerskih škola.
Cilj projekta je pomoći učenicima u oporavku i razvoju društvenih, umjetničkih i digitalnih vještina. Aktivnosti na otvorenom kombiniraju se s digitalnim alatima kako bi se prevladali izazovi uzrokovani pandemijom. Projekt teži stvaranju inovativnih resursa koji motiviraju nastavnike i učenike te potiču pozitivno sudjelovanje u društvu.
Prvi dan započeo je svečanom dobrodošlicom i upoznavanjem s osobljem škole, uz obilazak unutarnjih i vanjskih prostora. Tijekom tematskih prezentacija, svi partneri su predstavili svoje prakse digitalnog podučavanja i učenja, omogućujući razmjenu primjera dobre prakse i inovativnih ideja.
Drugi dan uključivao je prijem u gradskoj vijećnici i radionicu o tome kako digitalni alati mogu poboljšati proces učenja. Treći dan bio je posvećen praktičnim radionicama u prekrasnoj Douro dolini gdje su nastavnici u mješovitim timovima razvijali nastavne materijale koji uključuju tehnologiju u neformalnom obrazovanju.
Na posljednjem danu održane su demonstracijske aktivnosti s učenicima, fokusirajući se na kreativnost i tehnologiju, uz primjere poučavanja koji kombiniraju digitalne alate s vanjskim učenjem.
Projekt, koji je tek započeo, predviđa još tri susreta s prisutnošću učenika iz partnerskih škola. Sljedeća mobilnost održat će se u Latviji u travnju, gdje će našu školu predstavljati pet učenika i dva nastavnika. Nakon Latvije, Švedska će ugostiti učenike i nastavnike u jesen sljedeće školske godine, dok će naša škola biti domaćin svim sudionicima projekta u proljeće sljedeće godine.
Ovaj projekt ne samo da jača međunarodnu suradnju, već i potiče inovacije u obrazovanju, osnažujući učenike i nastavnike kroz zajedničke aktivnosti i razmjenu iskustava.
Pogledajte fotogaleriju.