« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Prošli tjedan na roditeljskim sastancima za šeste i sedme razrede naše škole održano je izuzetno zanimljivo i edukativno predavanje dr. sc. Igora Kanižaja pod nazivom "Kako voditi djecu kroz svijet medija i društvenih mreža". Predavanje je izazvalo velik interes roditelja, a obrađene su brojne aktualne teme vezane uz utjecaj medija, razvoj medijske pismenosti te izazove i rizike digitalnog okruženja u kojem djeca svakodnevno odrastaju.
Dr. sc. Igor Kanižaj potpredsjednik je Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) te redoviti profesor na Studiju komunikologije Hrvatskog katoličkog sveučilišta. Koautor je UNESCOVE Pariške deklaracije o medijskoj i informacijskoj pismenosti u digitalno doba iz 2014., a od 2016. do 2019. godine bio je nacionalni koordinator najvećeg europskog istraživanja o online medijskim navikama djece i roditelja – EU Kids Online. Član je suradnik Znanstvenog vijeća za odgoj i obrazovanje HAZU te član uredništva znanstvenog časopisa Medijske studije.
U organizaciji DKMK-a, uz potporu Agencije za odgoj i obrazovanje, Ministarstva znanosti i obrazovanja te drugih institucija, profesor Kanižaj održao je brojne radionice i predavanja za djecu, roditelje, učitelje i stručne suradnike, kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu. Sudjelovao je u više međunarodnih istraživačkih projekata, a od 2020. do 2024. godine bio je suradnik na prvom hrvatskom znanstvenom projektu o medijima koji financira HRZZ – “JOURLAB – Istraživački novinarski laboratorij: vjerodostojnost medija kroz kulturu eksperimenta i inovacije u redakcijama”.
Zahvaljujemo profesoru Kanižaju na iznimno korisnom i poticajnom predavanju te se nadamo budućim susretima i suradnji.