preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615972
Ovaj mjesec: 6853
Ovaj tjedan: 584
Danas: 80

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Upute nastavnicima
Autor: Claudia Tarle, 15. 3. 2020.

1. – 4. razred

  • Učenici prate nastavu na Trećem programu HRT
  • U školi se neće odvijati nastava, učenici koji nisu zbrinuti za vrijeme rada roditelja, na Trećem će pratiti nastavu u školi (ako je njihov termin dok su u školi na rasporedu, inače od kuće).
  • Obavijestiti roditelje ranije (nedjelja) kada je termin prikazivanja za njihov razred.
  • Od srijede roditeljima slati materijale za vježbanje.
  • Svi materijali Škole na Trećem bit će dostupni i na zahtjev i na Youtubeu.
  • Roditelji koji nemaju mogućnost ostaviti dijete pod nadzorom, ostavljaju dijete u školi.

5. – 8. razredi

  • U ponedjeljak i utorak gledaju nastavu na Sportskoj televiziji i testiraju virtualni razred s razrednikom
  • U ponedjeljak razrednici testiraju virtualnu učionicu
  • U utorak i predmetni nastavnici
  • Od nedjelje razrednici daju u virtualnim učionicama raspored i obavijesti
  • Od srijede predmetni nastavnici daju aktivnosti i zadatke
  • Ako učenik nije bio aktivan cijeli dan u virtualnom razredu, svoj izostanak treba opravdati razredniku
  • Učenici trebaju izvršavati aktivnosti u virtualnim učionicama, ali ne treba inzistirati da to rade u realnom vremenu (sinkrono), nego tijekom dana jer možda imaju teškoća pristupiti internetu ili dijele uređaj s braćom i sestrama. Dakle, bilo kada u tijeku dana je prihvatljivo da učenici odrade svoje obaveze.
  • Učitelji i nastavnici trebaju pratiti aktivnosti učenika, davati im zadatke, poticati ih na rad i okupljati u virtualne učionice. Nužno je da učenici, koliko je god to moguće, dobiju povratnu informaciju o svojem radu i napretku (vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje). Tijekom nadolazeća dva tjedna nema ocjenjivanja (vrednovanja ishoda učenja).
  • Upozorite učenike na primjerene oblike ponašanja u virtualnom okruženju, što znači da vrijede slična pravila primjerenog ponašanja i ophođenja kao i u učionici. Što znači da učenici za neprimjerene oblike mogu snositi posljedice.

Ravnatelj Velebit Veršić, prof.

Nastava na daljinu - Česta pitanja i odgovori






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju