« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Ima li vaše dijete, dok uči ili piše zadaću, kraj sebe mobitel i usput se dopisuje s prijateljima i provjerava novosti na društvenim mrežama, uvjereno kako je odlično u multitaskingu i da ga to ništa ne smeta u učenju?
Krivo! Stručnjaci tvrde da ovakvo korištenje mobitela ozbiljno ometa koncentraciju i smanjuje produktivnost.
U nedavnom istraživanju o utjecaju mobitela na kognitivne sposobnosti, studenti koji su ostavili svoje mobitele u drugoj prostoriji su puno bolje prošli na kognitivnim testovima od onih koji su mobitele imali na stolu ili u torbi, iako ih nisu koristili ni jedni ni drugi.
Saznanje da je mobitel blizu, onemogućava potpunu posvećenost učenju. To znači da se ometanje događa na nesvjesnoj razini.
Čak i kad izvrše zadatak, zbog multitaskinga će razmišljati površnije, neće se udubiti i trebat će im više vremena.
I odraslima je, dok rade, teško zanemariti poruke, a posebno notifikacije koje nas obavještavaju čim netko reagira na našu objavu. Mnoštvo je razloga zašto je to djeci i mladima još puno teže.
Zato unaprijed dogovorite s djetetom pisanje zadaće bez uređaja.
Najbolje je mobitel u dogovoreno vrijeme ostaviti u drugoj prostoriji (nema nikakve koristi od stišavanja zvuka), ali svakako možete isplanirati kratke pauze za provjeriti društvene mreže ili poruke, ali tako da dijete ustane od stola na kojem piše zadaću, a ne da donosi mobitel za svoj radni stol.