« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Sudjelovala sam na Erasmus+ KA1 tečaju INNOVATIVE APPROACHES TO TEACHING koji s održao u Pragu od 15. do 19. svibnja 20023. u trajanju od 21 sata u organizaciji International Training Centre (ITC).
Na tečaju je bilo ukupno 15 učitelja i to iz Rumunjske, Reunion Islands, Grčke i Francuske. Voditeljica Smirti je porijeklom Indijka, ali već dugo živi u Pragu, a manager David je domaćin.
Atmosfera je bila ugodna i poticajna za učenja. Jako brzo smo se opustili i počeli postavljati pitanja tijekom aktivnosti.
Glavni sadržaj se odnosio na vještine koje učenici trebaju razviti u 21. stoljeću (skills). Naime, učenici trebaju postati odgovorniji za svoje učenje i to tako da ih što više stavljamo u situacije da rade sami i da razmišljaju o tome što rade.
Neke od aktivnosti su: Modeli blended learninga, kao što je Flipped classroom te korištenje različitih aplikacija koje vam mogu pomoći (Goosechase, Edpuzzle, IL Inserting learning, Storyjumper, Makebelifcomics, Flipgrip, Weebly.com, Galileo.org , ClassDojo) te modeli poučavanja (Station rotation, Random input, Choice board, Piramid, Take and Pass, Gallery walk…)
Utvrdili smo što je gamification i kako se može upotrijebiti kao alat za učenje, te što je Peer education, Inquiry based learning i Task based learning.
Nakon zajedničkog fotografiranja razmijenili smo kontakte i vjerujemo da ćemo nastaviti suradnju na nekom novom Erasmus+ projektu.
Gordana Curać Depolo