« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Učenici petih razreda su se uključili u uzbudljiv eTwinning projekt pod nazivom "Šteamajmo2". Ovaj inovativni projekt, koji se fokusira na STEM područja (znanost, tehnologija, inženjering i matematika), omogućuje učenicima da istražuju, uče i surađuju s vršnjacima iz drugih škola diljem Hrvatske.
Prva aktivnost koju su učenici proveli bila je posvećena istraživanju kulturno povijesne baštine kroz matematičke oblike. Njihov zadatak je bio tražiti osne simetrije u staroj gradskoj jezgri grada Korčule. Kroz istraživanje su dublje upoznali povijest svojeg grada i njegovu bogatu baštinu. Šetali su stoljetnim ulicama dok su tražili simetrične elemente u arhitekturi. Otkrili su fascinantne simetrije u prozorima, vratima i zgradama koje su stoljećima oblikovale grad. Svaka simetrija koju su pronašli pričala je priču o prošlim vremenima i umjetnicima koji su ih stvarali. Ovaj sat nije samo proširio njihova znanja, već je također inspirirao učenike da budu ponosni na svoj grad i angažirani u njegovom očuvanju.
Kroz drugu aktivnost bavili su se područjem tehnologije, konkretno, kodiranjem i dekodiranjem. Učenici su upoznali osnove programiranja i kriptografije kroz igre i aktivnosti koje su ih poticale na rješavanje problema i logičko razmišljanje. Naučili su što je Cezarova šifra i kako koristiti Cezarov krug, a ponovili su i što je ASCII norma i kako možemo i pomoću nje pisati tajne poruke. Na kraju su po školskim hodnicima tražili kodirane poruke i tako upoznali imena nekih naših poznatih znanstvenika iz STEM područja.
Treća aktivnost bila je vezana uz STEM u kuhinji. Pekli smo palačinke i radili razne božićne kolačiće, te pritom utvrdili znanje o mjernim jedinicama, masi i volumenu.
Voditeljice projekta "Šteamajmo2" su nastavnice Jakica Stanišić (informatika) i Ivana Fazinić (matematika), a nastavlja se i u sljedećem polugodištu uz brojne radionice i aktivnosti. Cijelu fotogaleriju pogledajte ovdje.