« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Može li se malom maturom pravedno utvrditi koliku ocjenu zaslužuje učenik iz pojedinog predmeta ili ne?
Činjenica je da neki učenici baš i ne zaslužuju ocjenu koja im je prikazana na papiru. Što onda očekuju roditelji i nastavnici? Mnogi nastavnici smatraju da se mala matura treba provesti i da je korisna i pravedna prema svim učenicima jer je provodi netko izvan škole i pišu se jednaki zadaci za sve učenike.
No, slažu li se s time i učenici? Oni uglavnom misle da je to stresan posao koji neće dati očekivane rezultate i da je dosadašnji način ocjenjivanja sasvim dobar i da ga ne treba mijenjati.
Činjenica je i da na kraju osme godine školovanja, kako bi upisao željenu školu, učenik treba ostvariti određeni broj bodova za upis. Učenik koji nema zadovoljavajući broj bodova za upis vrši pritisak nad nastavnicima kako bi dobio veću ocjenu te tako ostvario upis što nije nimalo pravedno u odnosu na učenika koji se maksimalno trudi tijekom školske godine kako bi se upisao u željenu srednju školu. Zato smatram da bi se mala matura trebala provesti u svakoj školi u Hrvatskoj kako bi svi učenici bili ravnopravni u kriteriju ocjenjivanja te da shvate da ocjena nije bitna, već znanje.