« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Tijekom travnja roditelji prvih razreda su na radionicama učili o stilovima roditeljstva i posljedicama određenih stilova. Radionice je vodila psihologinja škole. Svatko je trebao prepoznati i osvijestiti na koji način odgaja svoju djecu i kakve sve posljedice, ponašanja djece mogu očekivati. Roditelji su u krugu razgovarali o svojim idejama vodiljama i uzorima u roditeljstvu te problemima na koje nailaze. Na kraju su zaključili kako je roditeljstvo postalo posao s punim radnim vremenom koje traži veliko strpljenje i dosljednost jer se treba nositi sa sve složenijim okruženjem.
klikni na opširnije
Popustljivi odgoj koji sve više dominira u društvu opasan je zbog posljedica koje na djecu ostavlja. Svi su se složili kako su granice djeci potrebne i to granice koje su objašnjene i koje rastu i šire se zajedno s djecom, a posljedice nepoštivanja granica treba unaprijed s djecom dogovoriti i dosljedno ih provoditi. Na kraju su roditelji u timovima rješavali moguće odgojne probleme na koje obično ukazuje škola. Psihologinja je naglasila roditeljima kako je u takvim situacijama najvažnije da sagledaju svoje totalno ponašanje i stave svoje emocije i svoju fiziologiju pod kontrolu svojih misli pa tek onda krenu u akciju pomaganja svome djetetu.
Većina roditelja prvi put je sudjelovala u ovakvom obliku rada na roditeljskom sastanku i u povratnim informacijama naglasili su kako im je bilo zabavno, poučno i korisno. Naročito su bili zadovoljni što im je pružena mogućnost razmjene osobnih iskustava.
Kao voditeljica sam bila i više nego zadovoljna aktivnošću roditelja na radionicama. Svi su sudjelovali i svatko je doprinio te je u pravom smislu riječi doživljen psihološki efekt grupe poznat kao princip „iznad sumativnosti“ koji kaže da grupa nije samo zbroj pojedinaca već donosi novi pomak i novi kvalitet u mišljenju.. Naglasila bi kako je bit ovakvog načina rada upravo međusobno upoznavanje kroz razmjenu iskustava i podrške koja će itekako trebati roditeljima kad nastupe veći problemi tijekom odrastanja djece. Pogledajte fotografije s radionice u 1. b, a fotografije iz 1. a još čekamo:)))!