preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615970
Ovaj mjesec: 6851
Ovaj tjedan: 582
Danas: 78

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pišem ti pismo
Autor: Meri Amadeo, 8. 5. 2013.

Drugaši Korčule pišu pismo drugašima Vele Luke. Upoznavaju se, poučavaju jedni druge o svom mjestu, odnosno, bii će jedni drugima mali turistički vodiči i vrsni domaćini.

U drugome razredu učimo pisati čestitku i razglednicu. Da bi bolje povezali gradivo pročitali smo lektiru Poštarsku bajku zatim posjetili poštu u gradu da naučimo kako sve to funkcionira. Međutim kad je došao zadatak da samostalno napišu adresu na razglednici – pitanja: kako? kome? gdje se što piše? Zbunjoza! Ustanovila sam da većina učenika ne zna kako će to napisati, a zatim mi je sinula ideja. A zašto mi ne bismo napisali pismo svom pravom suučeniku u nekom drugom razredu? Pošto se u drugom razredu uči moj zavičaj, a to je u našem slučaju moj otok Korčula, dogovorila sam se s učiteljicom Mirjanom Žuvelom iz Vele Luke, koja također vodi drugi razred, da se dopisujemo. Odnosno da naučimo učenike što to znači iščekivati i pisati pismo. Većini je to prvo pravo pismo u životu. Ideja je da u pismu opišemo sami sebe, da prepričamo što radimo iz prirode, koju lektiru čitamo, po čemu je poznato naše mjesto i svašta nešto što smislimo da je učenicima zanimljivo,  a da pritom uče. Naravno moraju paziti na urednost, čitljivost rukopisa, pravopis, opis, sastavljanje rečenica, izvješćivanje, prepričavanje i dizajn.

Na satu likovne kulture izradili smo omotnice i vesele markice (u pošti smo imali zadatak istražiti kako se zove skupljač markica – filatelist, te je jedna učenica donijela cijelu zbirku markica, doznali smo zašto su nam važne). Nismo zaboravili ni pečat (dječji pečat u obliku vile Zvončice). Učenici su oslikali markice i zalijepili ih na omotnice, pravilno napisali adresu primatelja i pošiljatelja, pečatirali vilom Zvončicom, te krenuli u najveći posao; napisati svoje prvo pismo u životu.

Došli smo na ideju da im pošaljemo i prospekte grada Korčule, a zauzvrat će nam drugaši iz Vele Luke opisati svoje mjesto i poslati svoje prospekte. Pošto prospekti nisu mogli stati u naše omotnice, prospekte smo zapakirali u paket. Tako su učenici naučili kako se pakira i šalje paket.

Naposlijetku ćemo se i upoznati. Velolučani će doći u Korčulu na predstavu, a mi na terensku nastavu kroz otok sve do Vele Luke. Predstavit ćemo se jedni drugima i biti pravi domaćini i turistički vodiči. Cilj nam je da učenici uživaju u nastavi, a pri tom aktivno sudjeluju, pišu, uče, predstavljaju gradivo jedni drugima, međusobno komuniciraju i stvaraju prijateljstvo. Posebno nam je drago što će se na taj način i učiteljice i škole na otoku povezati i međusobno surađivati. Veselimo se pismima!






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju