« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Drugaši Korčule pišu pismo drugašima Vele Luke. Upoznavaju se, poučavaju jedni druge o svom mjestu, odnosno, bii će jedni drugima mali turistički vodiči i vrsni domaćini.
U drugome razredu učimo pisati čestitku i razglednicu. Da bi bolje povezali gradivo pročitali smo lektiru Poštarsku bajku zatim posjetili poštu u gradu da naučimo kako sve to funkcionira. Međutim kad je došao zadatak da samostalno napišu adresu na razglednici – pitanja: kako? kome? gdje se što piše? Zbunjoza! Ustanovila sam da većina učenika ne zna kako će to napisati, a zatim mi je sinula ideja. A zašto mi ne bismo napisali pismo svom pravom suučeniku u nekom drugom razredu? Pošto se u drugom razredu uči moj zavičaj, a to je u našem slučaju moj otok Korčula, dogovorila sam se s učiteljicom Mirjanom Žuvelom iz Vele Luke, koja također vodi drugi razred, da se dopisujemo. Odnosno da naučimo učenike što to znači iščekivati i pisati pismo. Većini je to prvo pravo pismo u životu. Ideja je da u pismu opišemo sami sebe, da prepričamo što radimo iz prirode, koju lektiru čitamo, po čemu je poznato naše mjesto i svašta nešto što smislimo da je učenicima zanimljivo, a da pritom uče. Naravno moraju paziti na urednost, čitljivost rukopisa, pravopis, opis, sastavljanje rečenica, izvješćivanje, prepričavanje i dizajn.
Na satu likovne kulture izradili smo omotnice i vesele markice (u pošti smo imali zadatak istražiti kako se zove skupljač markica – filatelist, te je jedna učenica donijela cijelu zbirku markica, doznali smo zašto su nam važne). Nismo zaboravili ni pečat (dječji pečat u obliku vile Zvončice). Učenici su oslikali markice i zalijepili ih na omotnice, pravilno napisali adresu primatelja i pošiljatelja, pečatirali vilom Zvončicom, te krenuli u najveći posao; napisati svoje prvo pismo u životu.
Došli smo na ideju da im pošaljemo i prospekte grada Korčule, a zauzvrat će nam drugaši iz Vele Luke opisati svoje mjesto i poslati svoje prospekte. Pošto prospekti nisu mogli stati u naše omotnice, prospekte smo zapakirali u paket. Tako su učenici naučili kako se pakira i šalje paket.
Naposlijetku ćemo se i upoznati. Velolučani će doći u Korčulu na predstavu, a mi na terensku nastavu kroz otok sve do Vele Luke. Predstavit ćemo se jedni drugima i biti pravi domaćini i turistički vodiči. Cilj nam je da učenici uživaju u nastavi, a pri tom aktivno sudjeluju, pišu, uče, predstavljaju gradivo jedni drugima, međusobno komuniciraju i stvaraju prijateljstvo. Posebno nam je drago što će se na taj način i učiteljice i škole na otoku povezati i međusobno surađivati. Veselimo se pismima!