« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
TRADICIJA I SUVREMENOST IZMEĐU MITA I STVARNOSTI Izložba je otvorena u subotu 11. svibnja 2013. u 12 sati, u Muzeju Mimara, Rooseveltov trg 5, Zagreb
Organizator ove 13. po redu izložbe dječjih likovnih radova je Udruga hrvatskih učitelja likovne izobrazbe - UHULI, Zagreb, kojoj je predsjednik Emil Robert Tanay redoviti prof. ALU Sveučilišta u Zagrebu. Izložba je održana pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske. Natječaju se odazvala 202 škole s 2152 likovna rada od kojih je Povjerenstvo za prosudbu u sastavu Emil Robert Tanay, Ivan Doroghy, Mirjana Pavlinović Pivac , Čedna Sliško i Iva Risek odabralo 249 radova za izložbu te nagradili najbolje. Među pozvanim najboljim učenicima ove je godine pozvana Lea Milina, učenica 5.razreda OŠ Petra Kanavelića iz Korčule da sa svojim mentorom Abelom Brčićem u subotu 11. svibnja u 12 sati 2013. u Muzeju Mimara u Zagrebu, prisustvuju svečanosti dodjele nagrada, priznanja učenicima, diplome likovnim pedagozima i zahvalnice školama. Ovogodišnja tema likovne izložbe u okviru programa TRADICIJA I SUVREMENOST bila je IZMEĐU MITA I STVARNOSTI. Organizator natječaja želio je da se prisjetimo naših narodnih običaja, svetkovina i maštovitih sadržaja mitova. Lea je prikazala korčulansku vitešku igru Morešku. Ovo priznanje i nagrada je četvrta u nizu ove godine koje su postigli učenici OŠ Petra Kanavelića i njihov mentor Abel Brčić. Zahvala sponzorima, Gradu Korčuli, Općini Lumbarda, OŠ Petra Kanavelića i gos. Vinku Kapelini koji su poduprli i sponzorirali odlazak na ovu svečanost.