« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Za inspiraciju i uvod u planiranje novih sadržaja poslužite se osvrtom na jedan zanimljiv integrirani dan, učiteljice pripravnice Ivane Poljak, realiziran u 1. a i b.
Krajem svibnja trideset učenika prvih razreda bilo je na izletu na otočiću Badiji u pratnji svojih učiteljica Meri Amadeo i Ivane Žuvele, učiteljice engleskog Marine Mandić, asistentice Josipe Pecko i pripravnice Ivane Poljak. Izlet je zamišljen kao integrirana nastava engleskog i hrvatskog jezika, likovne i tjelesne kulture, prirode i društva, korelirani su i glazbeni, vjeronauk i matematika. Spojila se zabava i učenje, može li bolje?
Sastanak je bio na istočnoj rivi nešto prije 8 sati. Tijekom vožnje brodicom kojom je manevrirao kapetan Vedran, učiteljica Meri je prvašiće upoznavala s mjestom gdje idemo. Dolaskom na Badiju, učenicima je počela nastava. Odmah smo smjestili svoje stvari i krenuli na učenje. Učenici i učenice su najprije podijeljeni u skupine na način da su izvlačili papiriće u boji; na zelenom papiriću pisalo je Kapari - Capers; na plavom Motar / Petrovac - Samphire i na žutom papiriću Gospina trava - St. John's wort. Tako smo formirali tri grupe, u tri boje, s tri vrste ljekovitog bilja. Svakoj skupini su podijeljeni papiri s opisom pojedine ljekovite biljke. Učenici su trebali pročitati i u paru ispričati jedno drugom, a poslije i ostalim dvjema grupama ispričati što su naučili o dobivenoj ljekovitoj biljki.
Nakon usmenog dijela, slijedio je praktičan dio. Svaka skupina je bila predvođena: Kapari - učiteljicama Meri i Marinom, te asistenticom Josipom, Gospina trava - učiteljicom Ivanom i Motar - pripravnicom Ivanom. Svaka predvodnica je svoju skupinu vodila u branje ljekovitog bilja. Nakon branja, dolazak u dogovoreni sat na dogovoreno mjesto.
Marenda. Ne bilo kakva! Svi su imali priliku probati ukiseljeni motar i kapare, a poslije se i namazati gospinim uljem. Tako su učenici i učenice mogli kušati gotove proizvode ljekovitog bilja koje su prikupljali tog dana.
Odmorili smo se i vrijeme iskoristili za međusobno druženje i druženje s nekima dotad, neviđenim životinjama - srnama i jelenima. Zvonio odmor, sat za likovni. Odlazimo prema franjevačkom samostanu i dolazimo do crkve sv. Marije. Zadatak je crtanje na podlozi obojenoj toplim vodenim bojama. U posljednjem satu, vrijeme za tjelesni. Podijeljeni po nazivima ljekovitog bilja, natjecali smo se u štafetnim igrama s vijačama i loptama.
Prepuni dojmova i prikupljenih doživljaja uputili smo se brodicom u 12:15 za Korčulu. Učenici i učenici su na povratku za nagradu vozili brodicu uz kapetana, dok su na moru odzvanjali zvuci naručenih pjesmica.
Ivana Poljak, učiteljica pripravnica