preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615970
Ovaj mjesec: 6848
Ovaj tjedan: 579
Danas: 75

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Realizacija integriranog dana na Badiji
Autor: Claudia Tarle, 2. 9. 2016.

Za inspiraciju i uvod u planiranje novih sadržaja poslužite se osvrtom na jedan zanimljiv integrirani dan, učiteljice pripravnice Ivane Poljak, realiziran u 1. a i b. 


Krajem svibnja trideset učenika prvih razreda bilo je na izletu na otočiću Badiji u pratnji svojih učiteljica Meri Amadeo i Ivane Žuvele, učiteljice engleskog Marine Mandić, asistentice Josipe Pecko i pripravnice Ivane Poljak. Izlet je zamišljen kao integrirana nastava engleskog i hrvatskog jezika, likovne i tjelesne kulture, prirode i društva, korelirani su i glazbeni, vjeronauk i matematika. Spojila se zabava i učenje, može li bolje?

Sastanak je bio na istočnoj rivi nešto prije 8 sati. Tijekom vožnje brodicom kojom je manevrirao kapetan Vedran, učiteljica Meri je prvašiće upoznavala s mjestom gdje idemo. Dolaskom na Badiju, učenicima je počela nastava. Odmah smo smjestili svoje stvari i krenuli na učenje. Učenici i učenice su najprije podijeljeni u skupine na način da su izvlačili papiriće u boji; na zelenom papiriću pisalo je Kapari - Capers; na plavom Motar / Petrovac - Samphire i na žutom papiriću Gospina trava - St. John's wort. Tako smo formirali tri grupe, u tri boje, s tri vrste ljekovitog bilja. Svakoj skupini su podijeljeni papiri s opisom pojedine ljekovite biljke. Učenici su trebali pročitati i u paru ispričati jedno drugom, a poslije i ostalim dvjema grupama ispričati što su naučili o dobivenoj ljekovitoj biljki.

Nakon usmenog dijela, slijedio je praktičan dio. Svaka skupina je bila predvođena: Kapari - učiteljicama Meri i Marinom, te asistenticom Josipom, Gospina trava - učiteljicom Ivanom i Motar - pripravnicom Ivanom. Svaka predvodnica je svoju skupinu vodila u branje ljekovitog bilja. Nakon branja, dolazak u dogovoreni sat na dogovoreno mjesto.

Marenda. Ne bilo kakva! Svi su imali priliku probati ukiseljeni motar i kapare, a poslije se i namazati gospinim uljem. Tako su učenici i učenice mogli kušati gotove proizvode ljekovitog bilja koje su prikupljali tog dana.

Odmorili smo se i vrijeme iskoristili za međusobno druženje i druženje s nekima dotad, neviđenim životinjama - srnama i jelenima. Zvonio odmor, sat za likovni. Odlazimo prema franjevačkom samostanu i dolazimo do crkve sv. Marije. Zadatak je crtanje na podlozi obojenoj toplim vodenim bojama. U posljednjem satu, vrijeme za tjelesni. Podijeljeni po nazivima ljekovitog bilja, natjecali smo se u štafetnim igrama s vijačama i loptama.

Prepuni dojmova i prikupljenih doživljaja uputili smo se brodicom u 12:15 za Korčulu. Učenici i učenici su na povratku za nagradu vozili brodicu uz kapetana, dok su na moru odzvanjali zvuci naručenih pjesmica. 

Ivana Poljak, učiteljica pripravnica






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju