preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615975
Ovaj mjesec: 6853
Ovaj tjedan: 584
Danas: 80

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U našoj školi - Uz 10. Tjedan psihologije
Autor: Ružica Žuvela, 24. 2. 2017.

 našoj školi, u zadnjem tjednu veljače, obilježit će se 10. tjedan psihologije radionicama s roditeljima učenika trećih razreda na temu „Naša očekivanja i odgojni stilovi“.

Cilj radionica je  razgovorom u krugu roditelja iznijeti njihova očekivanja od djeteta i škole te osvijestiti osobni roditeljski stil odgoja. 

Kroz kraće predavanje roditelji će se upoznati sa važnijim stilovima odgoja i njihovim posljedicama, a nakon toga će u  grupama rješavati određene odgojne situacije na koje nailazimo u školi.  

Školska psihologinja, profesorica  Ivica Fabris već dugi niz godina provodi takve radionice s roditeljima upozoravajući kako popustljivi odgoj koji sve više dominira u našem podneblju dovodi do ponašanja i osobina djece koja su u suprotnosti od željenih. 

Većina roditelja tako očekuje da im djeca budu „sretna, vesela, samopouzdana, prijateljska, samostalna, da se lijepo druže i surađuju s drugom djecom,  te da se dobro osjećaju  u školi…" Popustljivi odgoj u kojem djeca rastu bez granica i bez pravila ponašanja (bez discipline!),  prema mnogim istraživanjima dovodi do impusivnog i nekontroliranog, a ponekad i asocijalnog ili samouvjereno nametljivog ponašanja. 

Djeca odgajana popustljivim stilom nisu uporna, odustaju već kod malo težih zadataka, nemaju samopouzdanja ni samostalnosti, a kad  nije po njihovim željama znaju se ponašati prkosno i buntovno. Iako je odgoj prvenstveno u domeni roditelja,  na tom planu nužno je partnerstvo škole i roditelja. 

Svi zajedno, i  kod kuće i u školi, trebamo težiti odgovornom roditeljstvu na koje nas uostalom obvezuju i dokumenti Vijeća Europe koje roditeljima nude  smjernice za razumijevanje njihovih odgovornosti kao roditelja u 21. stoljeću. 

Roditelji trebaju osigurati djetetu osnovnu njegu, sigurnost, emotivnu toplinu, ali i stimulaciju, vođenje i strukturu te emocionalnu stabilnost. 

Iz ovoga je vidljivo kako nije lako biti roditelj 21. stoljeća! 

To je  zaista posao s punim radnim vremenom! Važno je djeci  u svakoj dobi  postavljati jasne i razumljive okvire i  granice te unaprijed poznate posljedice za kršenje istih. Iznad svega, biti dosljedan i ponašati se kao dobri uzori. Tako ćemo djecu odgojem, a ne kažnjavanjem, učiti kako svijet funkcionira.

"Nestrpljenje, nepoznavanje i nerazumijevanje djetetovih individualnih i razvojnih potreba, kao i sve veći nedostatak vremena za bavljenje djetetom“ ističe psihologinja „dovodi do slabljenja odgojne funkcije suvremene obitelji  i škole."

I za kraj, ali ne manje važno: djeca s granicama i strukturom su sigurnija, odrastaju emocionalno stabilnija, imaju bolju kontrolu svojih osjećaja, bolje  se prilagođavaju zahtjevima situacije, samostalna su  i samopouzdana i nisu rizična za kasniji loš utjecaj društva. A to je upravo ono  što svi mi, odrasli, želimo.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju