« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Ovih je dana naša škola bila domaćin međužupanijskog stručnog skupa za stručne suradnike i učitelje Dubrovačko-Neretvanske, Splitske, Zadarske i Šibenske županije.
Tema seminara odnosila se na suvremene pristupe učenju i poučavanju s posebnim naglaskom na primjenu rasprave kao metode za poticanje kritičkog mišljenja i komunikacijskih kompetencija učenika.
Ovo je prvi put da se seminar tako visoke razine organizira na nekom otoku, čak prvi put izvan velikih centara, a sve zahvaljujući višegodišnjim nastojanjima i pregovorima koje je stručna suradnica naše škole psihologinja Ivica Fabris vodila sa savjetnicom u Agenciji za odgoj i obrazovanje, a obje zajedno s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta.
Jedan od argumenata za seminar u našoj školi bio je i Razvojni plan naše škole u kojem smo kao prioritet istaknuli podizanje razine pismene i usmene komunikacije učenika te kulturu ophođenja i raspravljanja u školi. Bilo je logično da se u seminar uključe svi učitelji naše škole i samo rijetki su to propustili.
Seminar je trajao dva dana po 6 radnih sati, a vodile su ga Teodora Dubrović, prof, viša savjetnica Agencije za odgoj i obrazovanje i Nada Kegalj, prof. mentor.
U prijepodnevnim terminima učitelji i stručni suradnici slušali su teorijsku podlogu seminara i osvježili svoja znanja o strategijama učenja i poučavanja, a posebno su učili o važnosti govornih vještina u poučavanju i oblicima strukturirane rasprave.
Nakon toga su u grupama vježbali govorništvo i raspravljanje da bi se seminar završio debatom na zadanu tezu. Prvog dana teza je glasila „ Računalne igrice su korisne“, a drugog dana „Ulazak Hrvatske u EU je dobrodošao".
Obje grupe debatanata su zdušno i argumentirano branile svoja stajališta, u prilog i protiv zadane teze. Seminar je završio u jako dobrom ozračju. Učitelji su ga ocijenili izuzetno korisnim, kako u radu s učenicima tako i u planiranju i izradi školskog kurikuluma.
Savjetnice su bile ugodno iznenađene aktivnim sudjelovanjem učitelja i nivoom govorničkih vještina koje su pokazali u vježbama i u debati. Posebno su se zahvalili školi na odličnoj organizaciji i domaćinstvu seminara.
Mi se nadamo da je to početak jedne dobre suradnje i budućeg kvalitetnog stručnog osposobljavanja svih učitelja i stručnih suradnika škole.