preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615727
Ovaj mjesec: 6608
Ovaj tjedan: 339
Danas: 139

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Vijesti iz knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ima li vaše dijete, dok uči ili piše zadaću, kraj sebe mobitel?
Autor: Claudia Tarle, 22. 5. 2021.

Ima li vaše dijete, dok uči ili piše zadaću, kraj sebe mobitel i usput se dopisuje s prijateljima i provjerava novosti na društvenim mrežama, uvjereno kako je odlično u multitaskingu i da ga to ništa ne smeta u učenju?

Krivo! Stručnjaci tvrde da ovakvo korištenje mobitela ozbiljno ometa koncentraciju i smanjuje produktivnost.

U nedavnom istraživanju o utjecaju mobitela na kognitivne sposobnosti, studenti koji su ostavili svoje mobitele u drugoj prostoriji su puno bolje prošli na kognitivnim testovima od onih koji su mobitele imali na stolu ili u torbi, iako ih nisu koristili ni jedni ni drugi.

Saznanje da je mobitel blizu, onemogućava potpunu posvećenost učenju. To znači da se ometanje događa na nesvjesnoj razini.

Čak i kad izvrše zadatak, zbog multitaskinga će razmišljati površnije, neće se udubiti i trebat će im više vremena.

I odraslima je, dok rade, teško zanemariti poruke, a posebno notifikacije koje nas obavještavaju čim netko reagira na našu objavu. Mnoštvo je razloga zašto je to djeci i mladima još puno teže.

Zato unaprijed dogovorite s djetetom pisanje zadaće bez uređaja.

Najbolje je mobitel u dogovoreno vrijeme ostaviti u drugoj prostoriji (nema nikakve koristi od stišavanja zvuka), ali svakako možete isplanirati kratke pauze za provjeriti društvene mreže ili poruke, ali tako da dijete ustane od stola na kojem piše zadaću, a ne da donosi mobitel za svoj radni stol.




Izvor: https://www.skole.hr/kako-mobitel-utjece-na-pisanje-zadace-i-ucenje/


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju