preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615915
Ovaj mjesec: 6797
Ovaj tjedan: 528
Danas: 24

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Literarni radovi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Treba li uvesti malu maturu u škole?
Autor: Josip Barić, 10. 3. 2013.

Može li se malom maturom pravedno utvrditi koliku ocjenu zaslužuje učenik iz pojedinog predmeta ili ne?

Činjenica je da neki učenici baš i ne zaslužuju ocjenu koja im je  prikazana na papiru. Što onda očekuju roditelji i nastavnici? Mnogi nastavnici smatraju da se mala matura treba provesti i da je korisna i pravedna prema svim učenicima jer je provodi netko izvan škole i pišu se jednaki zadaci za sve učenike.

No, slažu li se s time i učenici? Oni uglavnom misle da je to stresan posao koji neće dati očekivane rezultate i da je dosadašnji način ocjenjivanja sasvim dobar i da ga ne treba mijenjati.       

Činjenica je i da na kraju osme godine školovanja, kako bi upisao željenu školu, učenik treba ostvariti određeni broj bodova za upis. Učenik koji nema zadovoljavajući broj bodova za upis vrši pritisak nad nastavnicima kako bi dobio veću ocjenu te tako ostvario upis što nije nimalo pravedno u odnosu na učenika koji se maksimalno trudi tijekom školske godine kako bi se upisao u željenu srednju školu. Zato smatram da bi se mala matura trebala provesti u svakoj školi u Hrvatskoj kako bi svi učenici bili ravnopravni u kriteriju ocjenjivanja te da shvate da ocjena nije bitna, već znanje.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju