« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Povodom Dana žena, preko sata razrednika, učenici 5.a razreda napravili su intervju s pet naših nastavnica. Donosimo prvi u nizu, s nastavnicom engleskog jezika Ninoslavom Lagundžijom, kojeg su napravile učenice Lucija Ivančević, Eva Mićunović i Ana Bačić.
1. Što Vas je potaklo da postanete profesorica?
Moji su roditelji bili profesori, bila sam očarana time koliko znaju i načinom na koji su predani svom poslu. Jednako tako, činilo mi se da ne stariš duhom ako radiš s mladima.
2. O čemu najviše volite pričati s djecom?
Njihovim problemima, odnosima među njima, interesima…Volim im pokazati svjetove koji su im nadohvat ruke, ali ih još nisu stigli otkriti, kao što je npr. poezija.
3. Što mislite, zašto ima više učiteljica nego učitelja u našoj školi i školama općenito?
Djelomično je razlog u tome što patrijarhalno društvo, a živimo u takvom, vidi ženu kao odgajatelja.
4. Koliko dugo radite u školi i kako ste se snalazili na početku?
Imala sam 24 godine kada sam počela raditi, sada mi je 50. Moji su đaci tada imali 19 i bila mi je to apsolutno najdraža generacija jer su se nevjerojatno trudili biti izvrsni.
5. Što volite raditi u slobodno vrijeme?
Čitati knjige, gledati filmove, šetati Astru. Najviše volim provoditi vrijeme sa svojim suprugom, kćeri i našim životinjama.
6. Biste li nam savjetovali da i mi jednog dana budemo učitelji?
S obzirom na degradaciju koju je moje zanimanje doživjelo zadnjih godina, ne. Na žalost, živimo u svijetu koji ne poštuje učitelje i moraš biti iznimno jak da bi nastavio raditi nešto kroz što svaki dan dobivaš niske udarce. Malo je dana u kojima me ili neki moj učenik ili neki roditelj ne podsjeti koliko sam bezvrijedna i koliko su oni kompetentniji od mene govoriti o mom predmetu. Dok je društvena klima ovakva, ne mogu nikome savjetovati da se bavi ovim poslom, uvjerena sam da će ga željeti raditi sve manje završenih profesora, što je velika šteta. Smatram da sva zanimanja imaju jednaku vrijednost, ali i da su sva vezana uz prvog učitelja koji nas je naučio osnovama pisanja i čitanja. Voljela bih da učitelji imaju drugačiji status u društvu.
Lucija Ivančević, Eva Mićunović i Ana Bačić 5.a