preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615972
Ovaj mjesec: 6853
Ovaj tjedan: 584
Danas: 80

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvanučionička nastava - Stari grad kroz matematiku
Autor: Ivana Fazinić, 18. 4. 2024.

Učenici petog razreda imali su priliku doživjeti svoj grad na potpuno nov način kroz projekt "Stari grad kroz matematiku".

Naše putovanje smo započeli susretom s turističkim vodičem, Andreom Tedeschi.

Gospođa Tedeschi podijelila je svoje znanje o povijesti grada, arhitekturi i značajnim lokacijama koje su učenici istraživali kroz matematičke zadatke. Njezino predavanje nije samo obogatilo njihovo razumijevanje grada, već je također povezalo njihovo učenje sa stvarnim svijetom i svakodnevnim životom.

Učenici su ponovili gradivo 5. razreda kroz različite matematičke pojmove i probleme koji su se odnosili na geometriju, mjerenja, prirodne brojeve, osne simetrije i slično.

No, ono što je ovaj projekt učinilo posebnim je korištenje tehnologije kako bi se učenje proširilo izvan klasičnih metoda.

Učenici su se upustili u avanturu potrage za blagom koristeći aplikaciju GooseChase, koja je kombinirala fizičke i digitalne izazove kako bi potaknula suradnju i kreativnost. Kroz ovu aplikaciju, učenici su istraživali različite dijelove starog grada, rješavali matematičke zagonetke i izazove te otkrivali skrivene lokacije povezane s poviješću i arhitekturom grada.

Ovo iskustvo nije samo poticalo razvoj matematičkih vještina, već je također doprinijelo jačanju timskog rada, kritičkog razmišljanja i komunikacijskih sposobnosti učenika.

Nadamo se da je ovo iskustvo produbilo razumijevanje matematike i lokalne povijesti, a također i potaknulo njihovu znatiželju, kreativnost i entuzijazam prema učenju.

Također se zahvaljujemo gospođi Tedeschi koja se rado odazvala našem pozivu i veselimo se suradnji u budućnosti.

Fotografije nas i našeg lijepog grada pogledajte na linku.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju