preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2641572
Ovaj mjesec: 7490
Ovaj tjedan: 2838
Danas: 114

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Erasmus+
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ pogled na Marko Polo projekt; zajednički projekt učenika OŠ Petra Kanavelića
Autor: Jakica Stanišić, 10. 2. 2025.

Tijekom četiri mjeseca svi učenici OŠ Petra Kanavelića i područnih škola sudjelovali su u Marko Polo projektu, osmišljenom povodom 770. godina rođenja i 700. godina smrti velikog putnika i istraživača Marka Pola.

Projekt je omogućio učenicima da kroz raznolike aktivnosti istražuju, surađuju i razvijaju ključne kompetencije u inkluzivnom i poticajnom okruženju s ciljem ostvarivanja vizije Erasmus+ akreditacije.

Posebna pažnja posvećena je inkluziji učenika s teškoćama u učenju i drugim barijerama. Učenici posebnog razrednog odjela aktivno su sudjelovali u kreativnim radionicama i istraživačkim zadacima prilagođenima njihovim mogućnostima. Tako su dobili jednake prilike za sudjelovanje u školskim i društvenim aktivnostima, čime smo dodatno naglasili važnost inkluzije i jednakosti u obrazovanju.

Projekt je također poticao međupredmetnu suradnju kroz povezivanje predmetnih nastavnika i učitelja razredne nastave. Zajednički su osmislili i proveli aktivnosti koje su povezivale sadržaje različitih predmeta, omogućujući učenicima interdisciplinarni pristup učenju kroz teme inspirirane Markom Polom. Osim toga, projekt je uključivao brojne aktivnosti usmjerene na jačanje mentalnog zdravlja učenika i nastavnika.

Kroz radionice, umjetničke izraze i aktivnosti na otvorenom, učenici su razvijali kreativnost, socijalne vještine i emocionalnu otpornost, pridonoseći zdravijem i pozitivnijem školskom okruženju. Važno je istaknuti da smo u ovom projektu ostvarili značajnu suradnju s lokalnom zajednicom te uključili vanjske suradnike koji su svojim znanjem, iskustvom i kreativnim doprinosom obogatili aktivnosti. U partnerstvu s lokalnim institucijama, kulturnim ustanovama i stručnjacima iz različitih područja, omogućili smo učenicima dublje razumijevanje baštine i suvremenih izazova te ih dodatno motivirali za aktivno sudjelovanje u društvenom životu.

Kao završni dio projekta, 29. siječnja u dvorani Centra za kulturu održana je javna prezentacija Marko Polo projekta. Na događaj su bili pozvani svi učenici, roditelji i lokalno stanovništvo, budući da je prezentacija bila otvorena za javnost. Ova završna svečanost omogućila je učenicima da predstave svoje radove i stečena znanja, dok su posjetitelji imali priliku vidjeti rezultate njihovog truda kroz izložbe, performanse i multimedijalne prikaze.

Naš prvi cilj u sklopu Erasmus+ akreditacije je stvaranje jednakih prilika za učenike s teškoćama u učenju i drugim barijerama.

Ovaj cilj ostvarili smo kroz brojne aktivnosti:

• "Okusi Kine" – Učenici iz posebnih razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina sudjelovali su u pripremi kineskih jela, razvijajući socijalne i životne vještine kroz praktičan rad.

• "Što nam je Marko Polo donio sa svojih putovanja?" – Korištenjem 3D printanja za izradu magneta omogućili smo učenicima različitih sposobnosti sudjelovanje u kreativnom i tehničkom radu.

• "Marko Polo bombice" – Kulinarska radionica pružila je učenicima priliku za učenje kroz praksu, potičući motoričke i socijalne vještine.

• "Slikopriče Marka Pola" – Kombinacijom umjetnosti i pripovijedanja, učenici su razvijali vizualnu i jezičnu pismenost, što osobito pomaže onima s teškoćama u učenju.

• "Potraga za blagom" – Igra temeljena na učenju kroz kretanje i suradnju uključivala je učenike različitih sposobnosti, potičući timski duh i zajedništvo. Na svakom projektu surađivali su predmetni nastavnici te učitelji razredne nastave, što nam je bilo izuzetno važno jer time potičemo međupredmetnu suradnju nastavnika, jedan od ključnih ciljeva naše Erasmus+ akreditacije.

• "Sedam stoljeća; Pjesma o Marku Polu" – Glazbeni projekt koji je uključivao suradnju glazbenih i jezičnih mentora, povezujući povijest i umjetnost kroz interpretaciju pjesme.

• "The biography of Marco Polo" – Učenici su istraživali povijesni kontekst i pisali biografiju, povezujući engleski jezik, povijest i književnost.

• "Život u vrijeme Marka Pola" – Interdisciplinarni projekt koji je obuhvatio povijest, geografiju i likovnu umjetnost kroz proučavanje tadašnjeg načina života.

• "Kaligrafija" – Spoj umjetnosti i povijesti kroz ukrašavanje oblutaka i magneta tradicionalnim kaligrafskim tehnikama.

• "Matematičko putovanje Marka Pola" – Razvoj društvene igre s matematičkim zadacima integrira matematiku, povijest i kreativnost.

• "Slovarica svile – Tragom biljaka" – Istraživanjem biljaka spomenutih u pričama Marka Pola povezali smo biologiju, povijest i umjetnost.

• "Agrumi dalekog istoka" – Projekt koji je kombinirao prirodne znanosti i povijest kroz istraživanje agruma i njihovog dolaska u Europu.

Naš treći cilj je jačanje mentalnog zdravlja svih sudionika nastavnog procesa, što smo ostvarili kroz nekoliko kreativnih i inspirativnih aktivnosti.

• "Marco Polo - Italian Tea Party" donosi elemente svjesne prisutnosti i uživanja u čaju, što pridonosi opuštanju i emocionalnoj dobrobiti učenika.

• "Igre iz vremena Marka Pola" potiču socijalnu interakciju i tjelesnu aktivnost, doprinoseći zdravlju i dobrobiti učenika.

• "Čarobne bajke na Putu svile" razvijaju emocionalnu inteligenciju i empatiju prema različitim kulturama kroz bajke i pripovijedanje.

• "Li Yannian, Pjesma ljepote" i "John Thompson: Kineski ples" – kroz glazbu su učenici izražavali emocije i učili o timskom radu, što jača mentalno zdravlje i socijalne vještine.

Kroz Marko Polo projekt, učenici su istraživali, stvarali i učili, a istovremeno su razvijali međupredmetne veze, emocionalne vještine i osjećaj zajedništva. Javna prezentacija bila je prilika da podijelimo njihov trud sa širom zajednicom i pokažemo koliko je važno inkluzivno, suradničko i inovativno obrazovanje.

Fotogalerija






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju