preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615883
Ovaj mjesec: 6764
Ovaj tjedan: 495
Danas: 129

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Školska knjižnica

Claudia Tarle, stručna suradnica knjižničarka, kontakt knjižnica / uredništvo web stranica claudia.tarle@gmail.com

Vijesti iz knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učimo učiti
Autor: Claudia Tarle, 8. 11. 2018.

Petaši (ali i svi ostali:)) trebaju stalno istraživati, učiti i isprobavati koje vještine učenja im najviše odgovaraju. Što se s više mogućnosti upoznaju i što više dobrih savjeta čuju, veća je vjerojatnost da će ponešto od toga i primijeniti u učenju.

U okviru međupredmetne teme Učiti kako učiti psihologinja ih upoznaje  s izradom umnih mapa, a knjižničarka s organizacijom znanja i izvora znanja; od rada na tekstu, kako se sprijateljiti s knjigama i zašto google nije rješenje za sve...  

Znanja nisu samo informacije nego i vještine. Raspravljali smo o planiranju učenja i upravljanju vremenom.

A koji su to kradljivci vremena? Nema sumnje, najveći smutljivac od svih je - mobitel. Naravno da ne govorimo o uređaju za uspostavu poziva, niti o suradniku u učenju, već o svakodnevnom smartphoneu, igrački.

Zbog njega svi dobri savjeti o učenju padaju u vodu, jer sveprisutni mobitel ometa koncentraciju i smanjuje produktivnost učenja. 

Rješenje je jednostavno - kad se uči, od pametnog telefona se treba oprostiti, treba ga ostaviti u drugoj prostoriji. Zašto nije dovoljno da je stišan ili isključen? Stručnjaci tvrde da se ometanje događa i nesvjesno, čak i kad se mobitel ne koristi.* 

(*U nedavnom istraživanju o utjecaju mobitela na kognitivne sposobnosti, studenti koji su ostavili mobitele u drugoj prostoriji bolje su prošli na kognitivnim testovima od onih koji su mobitele imali na stolu ili u torbi, iako ih nisu koristili​.)

Roditelji, potez je na vama. I mi odrasli teško odolimo čarima pametnih telefona, a kako je tek (zaljubljenom) osnovnoškolcu koji domaćoj zadaći treba dati prednost nad cijelim svijetom zabave koji mu se nudi na dlanu? Teško je i djetetu koje nema nikakve poteškoće s pažnjom i koncentracijom, ali ako ima, mobitel treba još pažljivije dozirati.

Zanimljiv članak o toj temi pročitajte ovdje i dogovorite se sa svojim djetetom za pravila. 

Claudia Tarle, mag.bibl.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju