« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g.
(pogledaj album starih fotografija)
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!
Claudia Tarle, stručna suradnica knjižničarka, kontakt knjižnica / uredništvo web stranica claudia.tarle@gmail.com
Petaši (ali i svi ostali:)) trebaju stalno istraživati, učiti i isprobavati koje vještine učenja im najviše odgovaraju. Što se s više mogućnosti upoznaju i što više dobrih savjeta čuju, veća je vjerojatnost da će ponešto od toga i primijeniti u učenju.
U okviru međupredmetne teme Učiti kako učiti psihologinja ih upoznaje s izradom umnih mapa, a knjižničarka s organizacijom znanja i izvora znanja; od rada na tekstu, kako se sprijateljiti s knjigama i zašto google nije rješenje za sve...
Znanja nisu samo informacije nego i vještine. Raspravljali smo o planiranju učenja i upravljanju vremenom.
A koji su to kradljivci vremena? Nema sumnje, najveći smutljivac od svih je - mobitel. Naravno da ne govorimo o uređaju za uspostavu poziva, niti o suradniku u učenju, već o svakodnevnom smartphoneu, igrački.
Zbog njega svi dobri savjeti o učenju padaju u vodu, jer sveprisutni mobitel ometa koncentraciju i smanjuje produktivnost učenja.
Rješenje je jednostavno - kad se uči, od pametnog telefona se treba oprostiti, treba ga ostaviti u drugoj prostoriji. Zašto nije dovoljno da je stišan ili isključen? Stručnjaci tvrde da se ometanje događa i nesvjesno, čak i kad se mobitel ne koristi.*
(*U nedavnom istraživanju o utjecaju mobitela na kognitivne sposobnosti, studenti koji su ostavili mobitele u drugoj prostoriji bolje su prošli na kognitivnim testovima od onih koji su mobitele imali na stolu ili u torbi, iako ih nisu koristili.)
Roditelji, potez je na vama. I mi odrasli teško odolimo čarima pametnih telefona, a kako je tek (zaljubljenom) osnovnoškolcu koji domaćoj zadaći treba dati prednost nad cijelim svijetom zabave koji mu se nudi na dlanu? Teško je i djetetu koje nema nikakve poteškoće s pažnjom i koncentracijom, ali ako ima, mobitel treba još pažljivije dozirati.
Zanimljiv članak o toj temi pročitajte ovdje i dogovorite se sa svojim djetetom za pravila.
Claudia Tarle, mag.bibl.