preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Iz povijesti škole...

Detalji velikog školskog projekta "Žedan otok vodu cijeni" 2007. godine

(pogledaj album starih fotografija)

Plan i program

Nastavni plan i program za osnovnu školu

Vremenska prognoza

 

Zakoni i pravilnici

Kalendar
« Travanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




Tražilica

 

 

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 1957022
Ovaj mjesec: 8002
Ovaj tjedan: 1961
Danas: 2

-

Radionice
Drugaši obilježili Svjetski dan zaštite životinja
Ružica Žuvela / datum: 14. 10. 2013. 11:37

Svake godine, 4. listopada je Dan životinja, svih onih bića s kojima mi ljudi dijelimo planet. Bića koja bi trebala imati ista prava kao i mi, ali u stvarnosti to i nije baš tako. Milijarde životinja godišnje se ubijaju zbog hrane. Milijuni se ranjavaju, proganjaju i ubijaju u lovu. Milijuni se ubijaju u raznim pokusima i istraživanjima. Milijuni krznaša se ubijaju a krzna im se deru i od toga se pravi odjeća. Milijuni pate i umiru u kavezima, cirkusima, na lancima, u krletkama ili napušteni na ulici. Sve to se može izbjeći. Ništa od toga nije potrebno. Vrijeme je da to onda i prestanemo činiti!

U 2.a učenici su s pedagoginjom pogledali edukativni film ''Svi smo mi dio istog svijeta'' koji svojim načinom predstavljanja životinja i prirode omogućava djeci da nauče cijeniti nevjerojatne sposobnosti životinja i druga njihova zanimljiva obilježja. Pomaže im da shvate kako se način na koji ljudi postupaju prema životinjama promijenio i koliko smo napredovali jer smo doznali više o životinjama. Također, promiče odgovoran pristup životinjama i okolišu te pokazuje kako svatko od nas može pridonijeti poboljšanju svijeta u kojemu živimo. Potiče djecu da životinje vide kao inteligentna, osjećajna bića, koja brinu jedna za druge, a u nekim slučajevima znaju se i pobrinuti za ljude. Nakon razgovora o filmu, učenici su u grupama opisivali svoje kućne ljubimce, izrađivali pravila i strip kako se ponašati prema životinjama.

Kliknite na opširnije, slike plakata će vam pokazati kako smo radili i što smo sve naučili.


[OPŠIRNIJE]



Radionica u 4.a: Život kao moj - Kako žive djeca širom svijeta?
Ružica Žuvela Marija Botica / datum: 11. 10. 2013. 13:22

Život kao moj - radionica u sklopu Dječjeg tjedna održana u 4.a

Postoje milijuni djece na cijelome svijetu i žive drugačijim životom. Govore raznim jezicima, različito izgledaju i svakodnevno se suočavaju s različitim izazovima. Ipak, iako žive na razdaljinama od nekoliko tisuća kilometara, njihove potrebe i nadanja su jako slična. Upravo je zato Konvencija o pravima djeteta izrađena i prihvaćena u gotovo svim zemljama svijeta. Ona svakom pojedinom djetetu na svijetu obećava temeljna prava.

Kliknite na opširnije i pročitajte zanimljiva pisma učenika 4.a svojim vršnjacima.


[OPŠIRNIJE]



Roditelji u akciji
Ivica Fabris / datum: 3. 5. 2013. 18:37

Tijekom travnja roditelji prvih razreda su na radionicama učili o stilovima roditeljstva i posljedicama određenih stilova. Radionice je vodila psihologinja škole. Svatko je trebao prepoznati i osvijestiti na koji način odgaja svoju djecu i kakve sve posljedice, ponašanja djece mogu očekivati. Roditelji su u krugu razgovarali o svojim idejama vodiljama i uzorima u roditeljstvu te problemima na koje nailaze. Na kraju  su zaključili kako je  roditeljstvo postalo posao s punim radnim vremenom koje traži veliko strpljenje i dosljednost jer se treba nositi sa sve složenijim okruženjem.

klikni na opširnije


[OPŠIRNIJE]



Četvrtaši i humane vrednote
Ivica Fabris / datum: 3. 5. 2013. 18:10

Nakon provedenih radionica u sklopu projekta „Humane vrednote“ učenici 4.a razreda predstavili su svojim roditeljima što su naučili na radionicama koje je vodila gospođa Kristina Pamuković, djelatnica Crvenog križa Korčula. Nakon toga školska psihologinja predstavila je roditeljima Školski program prevencije nasilja koji se ove godine djelomično realizira kroz  3. modul  eksperimentalnog Zdravstvenog odgoja. Također je roditeljima predstavila i protumačila Protokol o postupanju s vršnjačkim nasiljem u školi. Roditelji su zatim u timovima rješavali neke od situacija vršnjačkih sukoba i nasilja u školi. Učenici su pomagali roditeljima odrediti radi li se u konkretnom slučaju o vršnjačkom sukobu s elementima nasilja ili se radi o zlostavljanju i kako treba postupiti. Na tu temu učenici su timskim radom izradili  i predstavili roditeljima svoje stripove. Na kraju su svi zajedno zaključili kako škola treba biti sigurno okruženje za djecu, a na svaki pokušaj nasilja treba odgovarajuće postupiti tj.  voditi se idejom o nultoj toleranciji na svako nasilje. Učenici su na kraju izveli svoju koreografiju  na pjesmu „Ne rugaj se“. Pogledajte slike!


[OPŠIRNIJE]



Svi smo mi dio istog svijeta
Meri Amadeo Ružica Žuvela / datum: 22. 4. 2013. 08:24

Radionica zdravstvenog odgoja ''Kako se ponašamo prema životinjama'' u 2.a - Prema životinjama treba razvijati primjereno i odgovorno ponašanje, o svim životinjama brinuti na određen način, pomoći im ako su u nevolji i ne ugnjetavati ih. Zaključak je učenika 2.a koji su nakon gledanja zanimljivog dokumentarca (pogledajte ga i vi s nama) razgovarali o njemu i napisali poruke koje vrijedi pročitati.

Brinite se o životinjama kao o prijateljima jer i životinje imaju osjećaje! Vjerujte mi, životinje koje izgledaju strašno i mislite da će vam nauditi - mogu vam pomoći. Kao gorila dječaku. (Lora) Budite dobri prema životinjama, pružite im ljubav. (Tristan) Ako vidite životinju koje se bojite nemojte je ubiti. Npr. pauka, zmiju, guštera ili glistu. (Leon) Molim vas da ne tučete životinje. One vam mogu pomoći u nevolji. (Viktor) Dajte životinjama vodu i hranu, nađite im mjesto za spavanje i stavite im ogrlicu. (Maja) Ne iskorištavajte životinje za krzno, kapute i kožne cipele! (Marija) Ako imate ljubimca ponašajte se prema njemu lijepo i brinite o njemu. Ako volite životinje i one će vas. (Zvonimir) Ne ubijaj životinje, ne šalji ih u Svemir, u rijeku ne bacaj smeće i otpad da se ne uguše morske ptice. Ne radite pokuse na životinjama. Bez životinja svijet ne bi bio isti, pa čak i bez onih strašnih. (Toni R.) Prema životinjama se treba ponašati kao prema svom najboljem prijatelju. (Baldo) S životinjama se treba igrati, hraniti ih i ne ubijati. (Marta) Životinje su ponekad pametnije od ljudi. (Sara) Budi dobar prema životinjama. (Toni K.) Prema životinjama se treba lijepo ponašati, dati im ljubav i njegu. (Duje)


[OPŠIRNIJE]



Kiko i ruka
Administrator / datum: 19. 3. 2013. 21:41

Ena Seretinek, Roko Ivančević, Karmen Fabris, Wanda Vigna

Poslije odmora mi, 3.b otišli smo u učionicu engleskog jezika. Tamo nas je dočekala teta Ružica. Pokazala nam je filmić i čitala priču Kiko i ruka. Likovi u tom crtiću su jedan mali čombulinko Kiko i velika šarena ruka. Ruka je prvo pitala Kika smije li ga dotaknuti po glavi. Kiko joj je dopustio. Ruka ga je pitala smije li ga taknuti po nosu. Kiko je pristao. Ruka ga je pitala smije li ga dotaknuti po rukama. Kiko joj dopusti. Ali kad ga je ruka upitala smije li ga dotaknuti po dijelu tijela gdje se nalazi donje rublje Kiko je rekao NE! I ruka je otišla. Poslije crtića nas je učiteljica naučila o pravilu donjeg rublja a ono glasi: NITKO DRUGI NE SMIJE DODIRIVATI DIJETE PO DIJELOVIMA TIJELA KOJI SU OBIČNO POKRIVENI DONJIM RUBLJEM, NITI ONO SMIJE DIRATI DRUGE U TIM PODRUČJIMA. Zatim smo govorili o dobrim i lošim tajnama. Dobra tajna je npr. u koga si zaljubljen, što ćeš nekome kupiti za rođendan..a loše tajne su one zbog kojih se osjećamo loše i muče nas. Takve tajne ne trebamo čuvati. Malo kasnije podijelila nam je listić s osjećajima. Crvenom bojom bojali smo osjećaje izazvane dobrim dodirom, a plavom osjećaje izazvane lošim dodirom. Na kraju smo se podijelili u grupe. Zadatak je bio odglumiti dobre i loše dodire . Naša učiteljica Mirela i pedagoginja Ružica bile su jako zadovoljne kako smo radili. Bilo nam je super, pogledajte film o kiku.


[OPŠIRNIJE]



Postupiti ispravno
Administrator / datum: 21. 2. 2013. 16:48

Marija Magdalena Radić Mate Bilić

Danas smo u 6.a imali jako zabavan i poučan sat s pedagoginjom Ružicom.  Zdravstveni odgoj. Na početku smo trebali završiti započete rečenice prvim mislima koje nam padnu na pamet a odnose se na nas. Posebno šaljivo bilo je čitanje nekoliko uradaka gdje se opisuju postupci koje nikada ne činimo ili ne bi učinili. Potom smo uz pomoć 4 ''čarobne riječi'' MOLIM, HVALA, IZVOLI, OPROSTI formirali skupine. Svaka skupina dobila je opis jedne moguće školske situacije koju smo trebali odglumiti. Mogli smo izabrati dva načina – neprihvatljivo i odgovorno – prihvatljivo rješenje situacije. Podijelili smo uloge, glumili, zabavili se i pri tom nešto naučili! Sve skupine odigrale su situaciju s prihvatljivim ishodom.

Najlakše se potući, ALI… Tučnjava neće riješiti naše probleme. Uvijek treba razmotriti i druge mogućnosti. Donijeti odluku. Provesti svoju odluku. Pitati za mišljenje odraslu osobu kojoj vjerujemo. Na kraju smo na evaluacijskom listiću procijenili naše raspoloženje na ovom satu i podijelili same petice. Evo slika .


[OPŠIRNIJE]



Božićna radionica u 2.b
Administrator / datum: 24. 12. 2012. 16:24

Paula Lučić

Na božićnoj radionici izrađivali smo slike  za prozorska stakla. Sudjelovala je učiteljica Ivana, pedagoginja Ružica, roditelji i mi djeca. Bilo nam je zabavno i bili smo uspješni. Sve smo naljepnice prodali na Božićnom sajmu. Da smo ih imali još, prodali bismo ih sve. Zadovoljni smo zaradom. Nadamo se da ćemo drugi sajam proći još bolje. Pogledajte slike !


[OPŠIRNIJE]



Radionica u 1.a
Mirjana Jeličić / datum: 21. 12. 2012. 09:46

Prva radionica za djecu i roditelje u 1.a razredu bila je vesela i dobro posjećena. Svi roditelji prvaša su došli i zajedničkim snagama pravili čizmice za sv. Nikolu. Tijekom prosinca Izrađivali smo i čestitke za Božićni sajam i sve ih prodali. Pogledajte fotografije. Želimo vam svima Sretan Božić i veselu Novu godinu!


[OPŠIRNIJE]



Kreativne radionice u Lumbardi
Nena Seretinek / datum: 16. 12. 2012. 17:16

Učenici i roditelji iz Lumbarde na radionicama su se lijepo zabavljali, družili i pokazali svoju kreativnost. Kliknite na sliku i pogledajte kako su radili. Osim novog kalendara učenici su uspješno sudjelovali i na natječaju "Priče naših starih". Nagrade su došle u prave ruke!


[OPŠIRNIJE]



Božićna radionica u četvrtom razredu
Ivana Bilić Božica Gjivoje Tihana Slavić / datum: 11. 12. 2012. 22:18

U četvrtak poslijepodne je u učionici 4.a bilo veselo. Djeca i roditelji su zajedničkim snagama radili šarene božićne ukrase. Pitali smo učiteljicu Ankicu što se događa:

- Radimo borove, adventske vjenčiće, ukrašavamo šiške. Sve je to za naš Božićni sajam. Radimo u grupama, svi rade punom parom i baš se u učionici osjeća duh Božića. 

Na stolovima je bilo raznog materijala za rad. Svidjelo nam se što su iskoristili stare puzzle. Baš je bilo veselo. Evo još nekoliko dojmova:

- Uzeo sam šišku i obojao je temperom. Sad lijepim perlice. (Vicko)

- Napravila sam borić, jako mi se sviđa kako izgleda, to mi je najdraže raditi. (Nina)

- Baš se osjećam sretno. Volim kad ovako zajedno radimo, a volim i sajmove. (Brankica)

- Sve mi je super, jer sve volim raditi. Tako se zabavljam. (Lucija) Pogledajte !


[OPŠIRNIJE]



Najbolji prijatelj u mom razredu
Ružica Žuvela / datum: 4. 12. 2012. 20:08

Ove školske godine odlučili smo u višim razredima odabrati učenika koji se u svom razredu ističe kulturnim ophođenjem s učenicima i učiteljima, brigom za druge, koji je spreman saslušati i pomoći drugima u razredu, učiniti dobro djelo. Na taj način želimo stvarati toplo, sigurno i poticajno okruženje za osobni razvoj učenika u kojem će nastajati, razvijati se i održavati prijateljstva, međusobno se pomagati i uvažavati jedni druge.

Izbor smo napravili na način da su učenici pojedinačno predlagali učenika za kojeg smatraju da je najbolji prijatelj u razredu, obrazlažući svoj prijedlog, a član Vijeća učenika zapisivao je predložene učenike na ploči. Ime učenika s najvećim brojem glasova upisalo se na hamer. Ostali učenici su mu pružili ruku prijateljstva i zahvalnosti tako što su zapisali njegove pozitivne osobine zbog kojih ga biraju. Svaki razredni odjel osmislio je izgled svog plakata koji sada krase naš školski hodnik, pogledajte plakate ! Čestitamo izabranim učenicima! Želimo da i dalje svojim ponašanjem budu primjer ostalima. To su:


[OPŠIRNIJE]



Učiti je lako, pitajte 4.b kako!
Administrator / datum: 12. 11. 2012. 18:24

Ružica Žuvela

Ništa što želimo ostvariti ne događa se preko noći. Za sve je potrebno uložiti trud i vrijeme. To vrijedi i za učenje. Uspješno učenje je vještina kao i sve druge. Sjetite se kako ste naučili voziti bicikl. U početku ste sigurno nekoliko puta pali. Možda ste zaradili i nekoliko modrica. Vjerojatno vam je netko i pomagao, pridržavao vas i hrabrio. No, ako ste svladali strah i niste odustali, bili uporni i potrudili se – danas vjerojatno vozite bicikl a da i ne razmišljate o tome. I čudite se onima koji to ne znaju! Slična je stvar i s vašom vještinom učenja. Ako budete uporni i ne odustanete, rezultati će biti slični onima kod učenja vožnje bicikla.

Stoga smo u ponedjeljak, u 4.b proveli 3 zanimljiva sata učeći kako učiti. Uz pomoć naše pedagoginje i učiteljice, upoznali smo i uvježbavali načine kako poboljšati učenje da ono bude lakše i uspješnije. Pod opširnije dojmovi učenika nakon predavanja i radionice:


[OPŠIRNIJE]



Ja i moje potrebe (radionica u 4.b)
Dora Biliš Iva Fabris Tea Šain Sara Fabris / datum: 28. 9. 2012. 19:26

Danas smo u 4.b imali radionicu na temu ''Ja i moje potrebe''. Saznali smo što su to želje, a što potrebe, bez čega mi djeca ne možemo. U manjim smo grupama crtali svoj grad i kako bi mi željeli da naš grad izgleda da bi mi u njemu bili sretni. Nakon toga smo u crtež upisali potrebe koje su nama najvažnije. Najviše nas se odlučilo da su to potreba za hranom, ljubavi, igrom i odmorom. Svoje radove smo prezentirali pred razredom. Bilo nam je zabavno i zanimljivo. Pogledajte

Na ovaj je način naša škola podržala inicijativu Hrabrog telefona  koja omogućuje djeci s kojom radimo da se čuje i njihov glas i da ona direktno utječu na stvaranje okruženja u kojem žive. Uključivanjem u akciju i provedbom radionice, škole doprinose razvoju kvalitetnijeg sustava zaštite djece. Izgradnja sigurnog i brižnog društva, u kojem svako dijete ima pravo na primjereno djetinjstvo i odrastanje  prioritet je svake odgovorne  zajednice. (pedagoginja Ružica Fabijanović)


[OPŠIRNIJE]



Božićna radionica u 1.b razredu
Mirela Tolj / datum: 5. 12. 2010. 19:11

Radionica povodom Božićnog sajma održana je 29.11. u 17 sati. Izrađivale su se figure za jaslice od gipsa. Sudjelovali su učenici i njihovi roditelji, i jako smo ponosni što su se svi roditelji odazvali.
Razne figurice bile su dopuna različitim čestitkama koje su prvaši izradili na likovnom i na satu razredne zajednice. Atmosfera je bila radna i vesela, nije nedostajalo pjesme, kolačića, čaja ni kave.

Kako nam je bilo pogledajte u fotogaleriji.

Veliki pozdrav od 1.b razreda


[OPŠIRNIJE]



Radionica u 3.a
Ružica Žuvela / datum: 8. 10. 2010. 08:46

Jedna od aktivnosti obilježavanja Dječjeg tjedna bila je i radionica ''Ja sam dijete i ja sam važan'' u 3.a  razredu. Igrao se memory na temu dječjih prava, pisalo poruke odraslima, u grupama raspravljalo čemu roditelji služe, a u čemu griješe, što zajedno mogu odrasli i djeca, i što mogu odrasli naučiti od djece. Radionicu provele pedagoginja i defektologinja, uz pomoć učiteljice. Kao rezultat svega toga pod opširnije pročitajte nekoliko dječjih uradaka, a kako je izgledalo dok su ih stvarali pogledajte u fotogaleriji 


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju