preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Vremenska prognoza

 

Kalendar za 2023./2024.

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2524894
Ovaj mjesec: 3484
Ovaj tjedan: 1175
Danas: 254

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Radionice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Roditelji u akciji
Autor: Ivica Fabris, 3. 5. 2013.

Tijekom travnja roditelji prvih razreda su na radionicama učili o stilovima roditeljstva i posljedicama određenih stilova. Radionice je vodila psihologinja škole. Svatko je trebao prepoznati i osvijestiti na koji način odgaja svoju djecu i kakve sve posljedice, ponašanja djece mogu očekivati. Roditelji su u krugu razgovarali o svojim idejama vodiljama i uzorima u roditeljstvu te problemima na koje nailaze. Na kraju  su zaključili kako je  roditeljstvo postalo posao s punim radnim vremenom koje traži veliko strpljenje i dosljednost jer se treba nositi sa sve složenijim okruženjem.

klikni na opširnije


Popustljivi odgoj koji sve više dominira u društvu opasan je zbog posljedica koje na djecu ostavlja. Svi su se složili kako su granice djeci potrebne i to granice koje su objašnjene i koje rastu i šire se zajedno s djecom, a posljedice nepoštivanja granica treba unaprijed s djecom dogovoriti i dosljedno ih provoditi. Na kraju su roditelji u timovima rješavali moguće odgojne probleme na koje obično ukazuje škola. Psihologinja je naglasila roditeljima kako je u takvim situacijama najvažnije da sagledaju svoje totalno ponašanje i stave svoje emocije i svoju fiziologiju pod kontrolu svojih misli pa tek onda krenu u akciju pomaganja svome djetetu.

Većina roditelja prvi put je sudjelovala u ovakvom obliku rada na roditeljskom sastanku i u povratnim informacijama naglasili su kako im je bilo zabavno, poučno i korisno. Naročito su bili zadovoljni što im je pružena mogućnost razmjene  osobnih iskustava.

Kao voditeljica sam bila  i više nego zadovoljna aktivnošću roditelja na radionicama. Svi su sudjelovali i svatko je doprinio te je u pravom smislu riječi doživljen psihološki efekt grupe poznat kao princip „iznad sumativnosti“ koji kaže da grupa nije samo zbroj pojedinaca već donosi novi  pomak i  novi kvalitet u mišljenju.. Naglasila bi kako je bit ovakvog načina rada upravo međusobno upoznavanje kroz razmjenu iskustava i podrške koja će itekako trebati roditeljima kad nastupe veći problemi tijekom odrastanja djece. Pogledajte fotografije s radionice u 1. b, a fotografije iz 1. a još čekamo:)))!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju