preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Školski jelovnik

« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

 

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Jelovnik

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2615883
Ovaj mjesec: 6764
Ovaj tjedan: 495
Danas: 131

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Radionice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Roditelji u akciji
Autor: Ivica Fabris, 3. 5. 2013.

Tijekom travnja roditelji prvih razreda su na radionicama učili o stilovima roditeljstva i posljedicama određenih stilova. Radionice je vodila psihologinja škole. Svatko je trebao prepoznati i osvijestiti na koji način odgaja svoju djecu i kakve sve posljedice, ponašanja djece mogu očekivati. Roditelji su u krugu razgovarali o svojim idejama vodiljama i uzorima u roditeljstvu te problemima na koje nailaze. Na kraju  su zaključili kako je  roditeljstvo postalo posao s punim radnim vremenom koje traži veliko strpljenje i dosljednost jer se treba nositi sa sve složenijim okruženjem.

klikni na opširnije


Popustljivi odgoj koji sve više dominira u društvu opasan je zbog posljedica koje na djecu ostavlja. Svi su se složili kako su granice djeci potrebne i to granice koje su objašnjene i koje rastu i šire se zajedno s djecom, a posljedice nepoštivanja granica treba unaprijed s djecom dogovoriti i dosljedno ih provoditi. Na kraju su roditelji u timovima rješavali moguće odgojne probleme na koje obično ukazuje škola. Psihologinja je naglasila roditeljima kako je u takvim situacijama najvažnije da sagledaju svoje totalno ponašanje i stave svoje emocije i svoju fiziologiju pod kontrolu svojih misli pa tek onda krenu u akciju pomaganja svome djetetu.

Većina roditelja prvi put je sudjelovala u ovakvom obliku rada na roditeljskom sastanku i u povratnim informacijama naglasili su kako im je bilo zabavno, poučno i korisno. Naročito su bili zadovoljni što im je pružena mogućnost razmjene  osobnih iskustava.

Kao voditeljica sam bila  i više nego zadovoljna aktivnošću roditelja na radionicama. Svi su sudjelovali i svatko je doprinio te je u pravom smislu riječi doživljen psihološki efekt grupe poznat kao princip „iznad sumativnosti“ koji kaže da grupa nije samo zbroj pojedinaca već donosi novi  pomak i  novi kvalitet u mišljenju.. Naglasila bi kako je bit ovakvog načina rada upravo međusobno upoznavanje kroz razmjenu iskustava i podrške koja će itekako trebati roditeljima kad nastupe veći problemi tijekom odrastanja djece. Pogledajte fotografije s radionice u 1. b, a fotografije iz 1. a još čekamo:)))!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju