preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Iz povijesti škole...

Početnički solfeggio glazbene škole s profesoricom Tihanom Penjak na Kostimiranom koncertu 2008. g. 

(pogledaj album starih fotografija)

Vremenska prognoza

 

Kalendar za 2023./2024.

Kad zvoni?

Kad vozi bus?

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2528541
Ovaj mjesec: 536
Ovaj tjedan: 1308
Danas: 104

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvanučionička nastava - Stari grad kroz matematiku
Autor: Ivana Fazinić, 18. 4. 2024.

Učenici petog razreda imali su priliku doživjeti svoj grad na potpuno nov način kroz projekt "Stari grad kroz matematiku".

Naše putovanje smo započeli susretom s turističkim vodičem, Andreom Tedeschi.

Gospođa Tedeschi podijelila je svoje znanje o povijesti grada, arhitekturi i značajnim lokacijama koje su učenici istraživali kroz matematičke zadatke. Njezino predavanje nije samo obogatilo njihovo razumijevanje grada, već je također povezalo njihovo učenje sa stvarnim svijetom i svakodnevnim životom.

Učenici su ponovili gradivo 5. razreda kroz različite matematičke pojmove i probleme koji su se odnosili na geometriju, mjerenja, prirodne brojeve, osne simetrije i slično.

No, ono što je ovaj projekt učinilo posebnim je korištenje tehnologije kako bi se učenje proširilo izvan klasičnih metoda.

Učenici su se upustili u avanturu potrage za blagom koristeći aplikaciju GooseChase, koja je kombinirala fizičke i digitalne izazove kako bi potaknula suradnju i kreativnost. Kroz ovu aplikaciju, učenici su istraživali različite dijelove starog grada, rješavali matematičke zagonetke i izazove te otkrivali skrivene lokacije povezane s poviješću i arhitekturom grada.

Ovo iskustvo nije samo poticalo razvoj matematičkih vještina, već je također doprinijelo jačanju timskog rada, kritičkog razmišljanja i komunikacijskih sposobnosti učenika.

Nadamo se da je ovo iskustvo produbilo razumijevanje matematike i lokalne povijesti, a također i potaknulo njihovu znatiželju, kreativnost i entuzijazam prema učenju.

Također se zahvaljujemo gospođi Tedeschi koja se rado odazvala našem pozivu i veselimo se suradnji u budućnosti.

Fotografije nas i našeg lijepog grada pogledajte na linku.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju